۲۳۶۲ فراخوان – شهرداری زاهدان – خرید خدمات مشاوره

آگهی فراخوان عمومي جهت انتخاب مشاور (براساس QBS) شهرداری زاهدان در نظر دارد به استناد (ماده ۲۵)‌آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره (مصوبه شماره ۱۹۳۵۴۲/ت ۴۲۹۸۶ ک مورخ ۱/۱۰/۱۳۸۸) موضوع بند (ه) (ماده ۲۹) قانون برگزاری مناقصات مصوب هیئت محترم وزیران مبنی بر ارجاع کار به مشاوران صلاحیت دار و توانمند، نسبت به شناسایی شرکت‌های مهندسین مشاور […]

آگهی فراخوان عمومي جهت انتخاب مشاور

(براساس QBS)

شهرداری زاهدان در نظر دارد به استناد (ماده ۲۵)‌آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره (مصوبه شماره ۱۹۳۵۴۲/ت ۴۲۹۸۶ ک مورخ ۱/۱۰/۱۳۸۸) موضوع بند (ه) (ماده ۲۹) قانون برگزاری مناقصات مصوب هیئت محترم وزیران مبنی بر ارجاع کار به مشاوران صلاحیت دار و توانمند، نسبت به شناسایی شرکت‌های مهندسین مشاور واجدالشرایط جهت مطالعه و عملیاتی نمودن موارد ذیل، اقدام نماید. شناسایی مشاور برای انجام موضوع فوق با توجه به حساسیت آن به صورت QBS (Quality Based Selection) به شرح مندرج در اسناد فراخوان صورت می‌پذیرد. محل انجام خدمات در زاهدان و طول مدت ارائه خدمات یک سال خواهد بود.

خلاصه عناوین خدمات:‌ خدمات به طور کلی در چهار بخش اصلی زیر که تفصیل آن در اسناد فراخوان درج گردیده است، ارائه خواهد شد:

۱-تهیه اطلس جامع سرمایه گذاری شهرداری زاهدان

۲-تهیه و تدوین سند راهبردی تامین منابع مالی پایدار شهرداری زاهدان

۳-تهیه بسته‌های سرمایه گذاری جدید با رویکرد عملیاتی

۴-بروز نمودن بسته‌های سرمایه گذاری پیشین

شرایط شرکت در فراخوان: داشتن شخصیت حقوقی، مطابقت اساسنامه با موضوع فراخوان، ارائه کارهای مشابه با موضوع فراخوان طی ده سال گذشته با موضوعیت مطالعات و مشاوره در حوزه اقتصاد شهری، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهری، درآمدهای پایدار و تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری، دارا بودن پرسنل با تجربه مرتبط و تخصص کافی و دارا بودن گواهینامه صلاحیت خدمات مشاور در پایه و تخصص‌های: رتبه ۱ در تخصص خدمات خدمات اقتصادی، حداقل رتبه ۳ در تخصص شهرسازی و همچنین حداقل رتبه ۳ در تخصص‌های ساختمانی (دارا بودن صلاحیت در کلیه تخصص‌ها به صورت تواما، الزامیست).

لذا، از شرکت‌های مهندسین مشاور که حائز شرایط آیین‌نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت مشاورین در رشته‌های مرتبط بوده و مایل به شرکت در فراخوان مذکور می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید تا جهت طی مراحل ارزیابی کیفی نسبت به دریافت و تکمیل اسناد ارزیابی کیفی و ارسال آن مطابق با فرمها و استانداردهای درخواستی در مهلت تعیین شده بشرح ذیل، اقدام نمایند.

۱-جهت دریافت اسناد ارزیابی و تکمیل آن حداکثر از مورخ ۰۲/۱۲/۹۶ لغایت ۰۸/۱۲/۹۶ با در دست داشتن معرفی‌نامه رسمی به آدرس: خیابان آزادی، آزادی ۷ (کوچه حافظ)، تقاطع کامبوزیا ساختمان معاونت سرمایه گذاری شهرداری زاهدان مراجعه نمایند.

۲-آخرین مهلت ارسال اسناد و مدارک تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۱۲/۹۶ می‌باشد.

۳-تاریخ، زمان و محل بازگشایی پاکات و بررسی اسناد و مدارک ارزیابی در ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۶ در محل سالن کنفرانس معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری زاهدان خواهد بود.

۴-روش انتخاب مشاور بصورت QBS می‌باشد.

۵- حداقل امتیاز قابل قبول برای دعوت به ارائه پیشنهاد قیمت ۷۰ می‌باشد.

۶- ارسال مدارک هیچ حقی را برای شرکت‌ها ایجاد نمی‌نماید و شهرداری زاهدان در رد یا انتخاب یک یا تمام پیشنهادات مختار است.

۷- سایر اطلاعات و جزییات مربوط به آگهی فراخوان در اسناد مندرج است.

آدرس دریافت مدارک: زاهدان خیابان آزادی، تقاطع کوچه حافظ و کامبوزیا، ساختمان معاونت سرمایه گذاری شهرداری زاهدان

روابط عمومی شهرداری زاهدان