مؤلفین و مدرسین حوزه مناقصات گرد هم می‌آیند

اولین بار در کشور با تلاش روزنامه مناقصه‌مزایده مؤلفین و مدرسین حوزه مناقصات گرد هم می‌آیند اولین گردهمایی عمومی سالانه کارگروه علمی روزنامه مناقصه‌مزایده برگزار می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده این گردهمایی علمی با شرکت حدود یک‌صدتن از کارشناسان متخصص در زمینه علوم مناقصه و معاملات دولتی از جمله مؤلفین، مدرسین، مجریان و صاحب‌نظران این رشته […]

اولین بار در کشور با تلاش روزنامه مناقصه‌مزایده

مؤلفین و مدرسین حوزه مناقصات گرد هم می‌آیند

اولین گردهمایی عمومی سالانه کارگروه علمی روزنامه مناقصه‌مزایده برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده این گردهمایی علمی با شرکت حدود یکصدتن از کارشناسان متخصص در زمینه علوم مناقصه و معاملات دولتی از جمله مؤلفین، مدرسین، مجریان و صاحب‌نظران این رشته در روز سه‌شنبه ۸ اسفند جاری برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی مقرر شده است تا بر روی ۴ موضوع ذیل بحث و بررسی انجام شود:

۱٫ لزوم یا عدم لزوم ارزیابی کیفی در مناقصات

۲٫ تهیه لیست کوتاه و تأثیر آن بر فرایند مناقصه

۳٫ ارزیابی شکلی در مرحله ارزیابی مالی مناقصات

۴٫ جایگاه دبیران یا رؤسای کمیسیون مناقصات در نظام اداری

براساس اعلام دبیرخانه این سمینار، اولویت گردهمایی بر حضور مؤلفین و مدرسین حوزه قانون مناقصات برای جمع‌بندی و دست یافتن به وحدت رویه برای اجرای قانون در موارد اعلام شده می‌باشد که براساس اولویت تا حصول نتیجه و اقناع اکثریت بر یک روش واحد، به سایر موضوعات پرداخته نخواهد شد.

همچنین این گردهمایی با حضور اعضای ثابت کارگروه علمی مناقصه‌مزایده که در چند سال گذشته، ضمن حضور در جلسات اختصاصی کارگروه در بحث‌‌‌ها شرکت کرده‌اند، برگزار خواهد شد. البته حضور صاحب‌نظران عضو کارگروه که در دستگاه‌های نظارتی و اجرایی فعال می‌باشند، مشی و روش اداره این گردهمایی است.

گفتنی است؛ برخی دبیران و رؤسا و اعضای کمیسیون مناقصات نیز در این گردهمایی دوستانه علمی حضور دارند که با ارایه نظرات کارشناسی خود فرصتی را برای تبادل‌نظر با سایر کارشناسان و محکی برای نظرات خود ایجاد خواهند کرد.

یادآور می‌شود برای اولین بار در کشور است که جمعی از نویسندگان کتب مرتبط با معاملات عمومی، گردهم خواهند آمد.

 همچنین قابل ذکر است این گردهمایی از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.

اولين گردهمايى عمومى مؤلفين و مدرسين حوزه مناقصات برگزار شد