سرمایه‌گذاری در ایران ریسک ندارد؟!

 معاون پارلمانی رییس‌جمهوری سرمایه‌گذاری در ایران ریسک ندارد؟! معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاری در ایران ریسک ندارد، گفت: ایران امن‌‌‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و سرمایه‌گذاران در امنیت کامل با طرف‌های ایرانی قرارداد بسته و مشارکت بلند مدت دارند. به گزارش ایرنا، حسین‌علی‌امیری افزود: بعد از به نتیجه رسیدن […]

 معاون پارلمانی رییس‌جمهوری

سرمایه‌گذاری در ایران ریسک ندارد؟!

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاری در ایران ریسک ندارد، گفت: ایران امن‌‌‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و سرمایه‌گذاران در امنیت کامل با طرف‌های ایرانی قرارداد بسته و مشارکت بلند مدت دارند.

به گزارش ایرنا، حسین‌علی‌امیری افزود: بعد از به نتیجه رسیدن برجام و مذاکرات هسته‌ای شاهد رونق در کشور شدیم و اکنون سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در ایران در حال شکل‌گیری است و هر روز شاهد حضور شرکت‌های اقتصادی و بین‌المللی در کشورمان هستیم.

تا ۴سال آینده واحدهای تولیدی نیمه‌فعال به چرخه تولید برمی‌گردند

امیری در ادامه ضمن قدردانی از مهندسان، مدیران و کارگران واحدهای تولیدی که دغدغه حل مشکلات را دارند، گفت: برای واحدهای تولیدی برنامه‌ریزی‌های قابل‌توجهی در ایران انجام می‌شود و تا ۴سال آینده شرکت‌های تولیدی ما که به خاطر تحریم و مشکلات اقتصادی در حال تعطیلی بوده، به چرخه تولید برمی‌گردند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری اظهار کرد: اکنون در سفر رییس‌جمهوری به استان هرمزگان نیز شاهد افتتاح واحدهای تولیدی متعددی بودیم که امیدواریم با اجرای این طرح‌های بزرگ شاهد اشتغال، رفع بیکاری و رونق و توسعه در این استان باشیم.

وی اضافه کرد: کشور ایران اکنون در یک مسیر صحیح و درستی قرار گرفته است و اگر بخواهیم این مهم همچنان حفظ شود، لازمه آن اتحاد، انسجام، وحدت ملی و امید است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری یادآور شد: در اواخر سال۹۱ شاهد تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی در ایران و بیکاری کارگران و مهندسان بودیم و صحبتی از رونق و توسعه در کشور نبود و حتی ایران هراسی به شدت در جهان درحال ترویج بود.

امیری خاطرنشان کرد: اما اکنون به لطف خدا و با مدیریت دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین با حمایت رهبر فرزانه انقلاب و با مقاومت مردم خوشبختانه برجام به نتیجه رسید و مذاکرات هسته‌ای حل شد و با یک قطعنامه، تمام قطعنامه‌های ظالمانه رفع شد.

*اواخر سال۹۱ ایران از جهت سیاسی و اجتماعی با مشکلات اساسی مواجه بود

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری اضافه کرد: همچنین در اواخر سال۹۱ از جهت سیاسی در جهت مناسبی نبودیم و حوادث سال۸۸ بعد از انتخابات گسیختگی اجتماعی و سیاسی در کشور ایجاد کرد و اختلاف و نفاق را بین مردم و مسؤولان نظام و حتی رؤسای قوا را شاهد بودیم و از لحاظ اجتماعی با مشکلات اساسی مواجه بودیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: اگر بخواهیم ببینیم که از لحاظ توسعه‌ای، کشور در چه شرایطی قرار دارد و امید ما به آینده کشور به چه صورت است باید مقایسه بین شرایط فعلی کشور از جهت‌های مختلف بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره در اواخر سال۹۱ و بعد از آن را باید جویا شویم.

وی اضافه کرد: در اواخر سال۹۱ از لحاظ بین‌المللی هر روز شاهد صدور قطعنامه‌ای جدید در خصوص تحریم نفت و سایر کالا‌‌ها از جمله پزشکی بودیم و حتی نمی‌گذاشتند کشورهای بیمه‌ای با ما کار کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در آن سال‌ها به تدریج کشور ایران را داشتند در مسیری می‌بردند که غذا و دارو در برابر صدور نفت بر ما تحمیل کنند.

وی گفت: کشور ایران مثال کشتی است که اگر آسیبی پیدا کند دیگر هیچ جریان سیاسی نمی‌شناسد و باید همه با هر نگاه سیاسی و قومیتی در کنار هم قرار بگیریم و مسیر توسعه کشور را پرشتاب‌تر به پیش ببریم.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: امروز ایران علاوه بر قدرت ملی و اقتصادی دارای سرمایه‌های عظیم اجتماعی، وحدت و انسجام است که باید تلاش کنیم این امید در مردم را تقویت کنیم.