دفاع کرباسچی از مزایده واگذاری «رشت الکتریک»

دفاع کرباسچی از مزایده واگذاری «رشت الکتریک» دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به مسأله کارخانه رشت الکتریک ورود کرده و دو بار هم گزارشی را در این مورد تنظیم کرده است. به گزارش تابناک، غلامحسین‌کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به حاشیه‌های مطرح شده در مورد کارخانه «رشت […]

دفاع کرباسچی از مزایده واگذاری «رشت الکتریک»

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به مسأله کارخانه رشت الکتریک ورود کرده و دو بار هم گزارشی را در این مورد تنظیم کرده است.

به گزارش تابناک، غلامحسین‌کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به حاشیه‌های مطرح شده در مورد کارخانه «رشت الکتریک»، اظهار کرد: نکته مبهمی درمورد زمین رشت الکتریک وجود ندارد، زیرا در زمانی که چنین ابهامی مطرح شد سازمان بازرسی به مسأله ورود کرد و طبق بررسی‌ها، ادعا‌‌ها و ابهامات مطرح شده در این زمینه را رد کرد. دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: روند کار واگذاری زمین به صورت مزایده و قانونی انجام شده است.

وی با بیان این‌که کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، مانع اصلی خرج زمین برای احیای دوباره کارخانه بودند؛ تصریح کرد: طبق قانون و ماده ۷ مربوط به نوسازی صنایع، این زمین باید تاکنون فروخته می‌شد تا کارخانه دوباره احیا شود. دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی همچنین ادامه داد: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به این مسأله ورود و دوبار گزارشی را هم در این مورد تنظیم کرده است.

کرباسچی خاطرنشان کرد: این ماجرا در زمان رییس‌جمهور پیشین به دادگاه انقلاب کشیده شد و من حکم این دادگاه را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌ام که محتوای آن کاملاً روشن و مشخص است.