واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه‌یابی می‌شوند

واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه‌یابی می‌شوند سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با دانشگاه خوارزمی تفاهمنامه‌ای امضا کردند که براساس آن واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه‌یابی می‌شوند. به گزارش ایرنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در راستای گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی – پژوهشی، تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان […]

واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه‌یابی می‌شوند

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با دانشگاه خوارزمی تفاهمنامه‌ای امضا کردند که براساس آن واحدهای کوچک و متوسط صنعتی عارضه‌یابی می‌شوند.

به گزارش ایرنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در راستای گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی – پژوهشی، تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با دانشگاه خوارزمی منعقد شد.

در این تفاهمنامه که به امضای صادق‌نجفی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و محمدعلی‌سبحان‌اللهی، رییس دانشگاه خوارزمی رسید، مقرر شد طرفین برای راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار در همه استان‌ها و نیز تدوین راهکارهای مناسب عملیاتی برای راهبری شهرک صنعتی ICT تهران همکاری‌های مشترک انجام دهند.

براساس این تفاهمنامه، عارضه‌یابی واحدهای صنایع کوچک و متوسط توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه و تدوین دوره MBA و DBA کسب و کارهای کوچک و متوسط پیگیری خواهد شد.

همچنین مقرر شد پروژه‌های پژوهشی در صنایع کوچک و متوسط طراحی شود.

۸۵هزارواحد تولیدی در کشور وجود دارد که حدود ۱۷۰۰مورد آن واحد بزرگ صنعتی است و بقیه به واحدهای کوچک و متوسط اختصاص دارد.

۴۱هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور مستقر است که ۶۵درصد آنها به نوعی فعال است و تولید دارد.

در دهه فجر امسال ۳۷۵واحد تولیدی در بخش صنایع کوچک با بیش از ۳۵هزارمیلیاردریال سرمایه‌گذاری و با امکان ایجاد بیش از ۱۲هزارو۵۰۰نفر اشتغال به بهره‌برداری رسید.