برگزاری مناقصه جداسازی زباله در بیرجند

برگزاری مناقصه جداسازی زباله در بیرجند شهردار بیرجند مهم‌ترین پروژه عمرانی سال آینده شهرداری بیرجند را تکمیل پروژه پل موسی‌بن‌جعفر(ع) و اتصال آن به سه‌راه اسدی دانست و گفت: این طرح با مشکلات تملکی روبه‌رو است که با توجه به اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ۹۷ به پایان برسد. به گزارش فرصت‌پرس، محمدعلی‌جاوید […]

برگزاری مناقصه جداسازی زباله در بیرجند

شهردار بیرجند مهم‌ترین پروژه عمرانی سال آینده شهرداری بیرجند را تکمیل پروژه پل موسی‌بن‌جعفر(ع) و اتصال آن به سه‌راه اسدی دانست و گفت: این طرح با مشکلات تملکی روبه‌رو است که با توجه به اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ۹۷ به پایان برسد.

به گزارش فرصت‌پرس، محمدعلی‌جاوید ادامه‌داد: عملیات اجرایی پروژه احداث خطی بوستانی در حاشیه بولوار پیامبر‌اعظم(ص) نیز در سال آینده آغاز می‌شود.

وی زیباسازی ورودی‌های شهر بیرجند را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و اظهار امیدواری کرد تا پایان اسفند ماه این بولوار‌ها به خصوص بولوار آیت‌ا…عبادی زیباسازی شود که به‌طور حتم با اجرای المان‌ها و گل کاری، مردم شاهد تغییرات محسوس این ورودی‌ها خواهند بود.

جاوید با بیان این‌که ماجرای زباله‌گرد‌ها این روز‌ها به یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری بیرجند تبدیل شده است، بیان کرد: با اجرای طرح جداسازی زباله از مبدأ و مشارکت شهروندان می‌توان تا حدودی جلوی این معضل را گرفت.

وی اضافه‌کرد: طرح‌های جداسازی زباله از مبدأ پیشنهاد و آگهی مناقصه پیمانکار آن نیز تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.

وی گفت: به زودی همایش سراسری شهرداران کشور در بیرجند به عنوان تمیز‌ترین شهر کشور برگزار می‌شود که در تمامی زمینه و مشکلات شهری، نظرات و پیشنهادات شهرداران شهرهای مختلف مطرح و برای هر شهر پایش خواهد شد.