بدهی دولت به تولیدکنندگان دارو سبب تعطیلی کارخانجات داخلی می‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس بدهی دولت به تولیدکنندگان دارو سبب تعطیلی کارخانجات داخلی می‌شود نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عدم پرداخت بدهی دولت و وزارت بهداشت به تولیدکنندگان داخلی دارو و لوازم پزشکی سبب تعطیلی کارخانه‌های داخلی و بیکاری هزاران متخصص می‌شود. به گزارش خانه‌ملت، نادرقاضی‌پور در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی […]

نماینده مردم ارومیه در مجلس

بدهی دولت به تولیدکنندگان دارو سبب تعطیلی کارخانجات داخلی می‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عدم پرداخت بدهی دولت و وزارت بهداشت به تولیدکنندگان داخلی دارو و لوازم پزشکی سبب تعطیلی کارخانه‌های داخلی و بیکاری هزاران متخصص می‌شود.

به گزارش خانه‌ملت، نادرقاضی‌پور در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر بهداشت اظهار داشت: امکانات اولیه اورژانس در بیمارستان‌های کشور مناسب نیست که همین شرایط پزشکان و پرستاران را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم پرداخت مطالبات پرستاران و پزشکان از سوی وزارت بهداشت گفت: عدم پرداخت بدهی دولت و وزارت بهداشت به تولیدکنندگان داخلی دارو و لوازم پزشکی سبب تعطیلی کارخانه‌های داخلی و بیکاری هزاران متخصص می‌شود.

وی افزود: عدم پرداخت به شرکت‌های توزیعکننده لوازم بیمارستانی مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است و اعتبار بیمارستان‌ها از بین رفته و روسای بیمارستان‌ها با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

قاضی‌پور گفت: آقای پزشکیان شما به عنوان نایب‌رییس اول مجلس، عضو کمیسیون بهداشت و وزیر اسبق بهداشت این مسایل را پیگیری کنید.