هیچ کالایی تا پایان فروردین‌۹۷ گران نمی‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هیچ کالایی تا پایان فروردین‌۹۷ گران نمی‌شود معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال ۹۷ گران نمی‌شود و مردم می‌توانند تخلف‌ها را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند. به گزارش ایسنا، سیدمحمود‌نوابی، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پنجمین همایش حمایت […]

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

هیچ کالایی تا پایان فروردین‌۹۷ گران نمی‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال ۹۷ گران نمی‌شود و مردم می‌توانند تخلف‌ها را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود‌نوابی، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پنجمین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان هرمزگان با بیان این‌که عملیاتی شدن ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از کارهای خوبی است که این ماده قانونی در کل کشور باید اجرایی شود، اظهارکرد: اگر این قانون نهادینه شود، رقابت مثبتی را در ارایه خدمت مناسب به مصرف‌کنندگان شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که در هر کشوری متناسب با سیاست‌ها، بازار کنترل می‌شود و باید سامانه فروش کشوری داشته باشیم، از صنعت به عنوان بهترین حوزه برای سرمایه‌گذاران نام برد و گفت: برای استمرار اشتغال و تولید همه دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشند.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان بر تکریم و حمایت از سرمایه‌گذاران تأکیدکرد و افزود: در جامعه اسلامی سرمایه‌گذاران نباید نگران بازار باشند.