۲۳۸۵ مزایده – شهرداری خاش- واگذاری زمین چمن مصنوعی

آگهی مزایده نوبت اول شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۱۲ مورخ ۲۹/۰۹/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر خاش نسبت به واگذاری زمین چمن مصنوعی واقع در خیابان فردوسی محله ریگ آباد را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی با شرایط ذیل واگذار نماید. ۱-متراژ زمین مورد اجاره ۹۰۰ مترمربع می‌باشد. ۲-سپرده […]

آگهی مزایده

نوبت اول

شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۱۲ مورخ ۲۹/۰۹/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر خاش نسبت به واگذاری زمین چمن مصنوعی واقع در خیابان فردوسی محله ریگ آباد را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی با شرایط ذیل واگذار نماید.

۱-متراژ زمین مورد اجاره ۹۰۰ مترمربع می‌باشد.

۲-سپرده شرکت در مزایده ۵ % قیمت پایه می‌باشد که می‌بایستی به صورت تضمین‌نامه بانکی و یا رسید بانکی که وجه آن به حساب شماره ۰۱۰۵۶۱۴۵۹۴۰۰۱ شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی خاش واریز شده باشد.

۳-آخرین مهلت جهت شرکت در مزایده ده/۱۰ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

۴- شرکت کنندگان در مزایده می‌بایست پیشنهادات خود را حداکثر تا آخرین مهلت اعلام شده در پاکات سربسته که به صورت الف: شامل سپرده، پاکت ب: شامل اسناد و مدارک تحویلی و پاکت ج: شامل قیمت پیشنهادی می‌باشد قرارداده و به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت دارند.    

۵- سپرده نفرات اول تا سوم برندگان در مزایده به ترتیب درخواست و عدم انعقاد قرارداد به نفع شهرداری ضبط خواهد گردید.  

۶-شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار می‌باشد.

۷- شرکت کنندگان در مزایده جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری به شهرداری مراجعه نمایند. 

شهرداری خاش 

انتشار نوبت اول: ۱۵/۰۱/۱۳۹۷

انتشار نوبت دوم: ۲۶/۰۱/۱۳۹۷