۲۳۸۸ مناقصه – شهرداری زاهدان- بهسازی خیابانها

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان آزادی از تقاطع خ امام خمینی تا میدان کارگر و بهسازی خیابان امام خمینی از تقاطع خ مولوی تا میدان شرکت نفت» واقع در شهر زاهدان اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان آزادی از تقاطع خ امام خمینی تا میدان کارگر و بهسازی خیابان امام خمینی از تقاطع خ مولوی تا میدان شرکت نفت» واقع در شهر زاهدان اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری دعوت می‌شود از روز شنبه مورخ ۱۸/۰۱/۹۷ تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۱/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی- کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

موضوع: «بهسازی خیابان آزادی از تقاطع خ امام خمینی تا میدان کارگر و بهسازی خیابان امام خمینی از تقاطع خ مولوی تا میدان ۱۵ خرداد» به مساحت ۲۸۲۵۸ (بیست و هشت هزار و دویست و پنجاه و هشت) مترمربع شامل تراشیدن آسفالت به ضخامت ۵ سانتیمتر- اجرای قشر تک کت با قیر امولسیون و تهیه، حمل، پخش و کوبیدن آسفالت قشر رویه (توپکا) به ضخامت ۵ سانتی متر پس از کوبیده شدن می‌باشد. مدت اجرا سه ماه می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیهبرآورد اولیه حدود ۶٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (شش میلیارد و هفتصد میلیون) ریال براساس فهرست بهاء واحد پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۷ می‌باشد. تامین اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای می‌باشد. کلیه پرداخت‌ها به صورت اسناد خزانه اسلامی می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۳۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد و چهل میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی مطابق بند (الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیات وزیران به نفع کارفرما (مطابق کار برگ شماره یک) یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۲۱۷۱۱۴۲۶۴۷۰۰۸ بانک ملی شعبه مرکزی باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: درخواست کتبی به معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز شده و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل شود.

۱-درصورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان، واحد پیمان و رسیدگی، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می‌گردد.

تلفن:‌۳۳۲۱۵۳۴۷-۳۳۲۲۱۴۶۸-۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

تا حداکثر ۹:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۱/۰۲/۱۳۹۷ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:‌

جلسه بازگشایی پاکات روز شنبه ۰۱/۰۲/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۲:۳۰ در محل شهرداری زاهدان برگزار می‌شود.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان