۲۳۸۹ مناقصه – شهرداری زاهدان- بهسازی خیابان پیامبر اعظم

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت اول شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان پیامبر اعظم حدفاصل میدان سفیران امید و میدان استاندارد (لاین شرقی) و از میدان استاندارد تا خ شورا (لاین غربی)- و خیابان البرز حدفاصل خ شورا تا بلوار بهارستان» واقع در شهر زاهدان، اقدام […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت اول

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان پیامبر اعظم حدفاصل میدان سفیران امید و میدان استاندارد (لاین شرقی) و از میدان استاندارد تا خ شورا (لاین غربی)- و خیابان البرز حدفاصل خ شورا تا بلوار بهارستان» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری دعوت می‌شود از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۹۷ تا روز چهار‌شنبه مورخ ۲۹/۰۱/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی- کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

موضوع: «بهسازی خیابان پیامبر اعظم حدفاصل میدان سفیران امید و میدان استاندارد (لاین شرقی) و از میدان استاندارد تا خ شورا (لاین غربی)- و خیابان البرز حدفاصل خ شورا تا بلوار بهارستان » به مساحت ۵۴۴۲۵ (پنجاه و چهار هزار و چهار صد و بیست و پنج) مترمربع شامل رفع معایب آسفالت قبلی (آسفالت رگلاژی جهت پرکردن گود افتادگی و یا جرای ماسه آسفالت) سپس تهیه، حمل ، پخش و کوبیدن آسفالت قشر رویه (توپکا) به ضخامت ۴ سانتی متر پس از کوبیده شدن می‌باشد. مدت اجرا سه ماه می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیه: برآورد اولیه حدود ۱۴٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (چهارده میلیارد و نهصد میلیون) ریال براساس فهرست بهاء واحد پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۷ می‌باشد. تامین اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای می‌باشد. کلیه پرداخت‌ها به صورت اسناد خزانه اسلامی می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (هفتصد و پنجاه میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی مطابق بند (الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیات وزیران به نفع کارفرما (مطابق کار برگ شماره یک) یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۲۱۷۱۱۴۲۶۴۷۰۰۸ بانک ملی شعبه مرکزی باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: درخواست کتبی به معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز شده و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل شود.

۱-درصورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان، واحد پیمان و رسیدگی، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می‌گردد.

تلفن:‌۳۳۲۱۵۳۴۷-۳۳۲۲۱۴۶۸-۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

تا حداکثر ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۸/۰۲/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:‌

جلسه بازگشایی پاکات روز یکشنبه ۰۹/۰۲/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۲:۰۰ در محل شهرداری زاهدان برگزار می‌شود.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان