۲۳۸۹ مناقصه – شهرداری زاهدان- بهسازی خیابان سعدی

آگهی مناقصه عمومي يك مرحله‌­اي نوبت اول شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان سعدی- مسیل آذرخشی و بهشتی» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید.از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری دعوت می­شود از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۹۷ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۱/۹۷ […]

آگهی مناقصه عمومي يك مرحله‌­اي

نوبت اول

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان سعدی- مسیل آذرخشی و بهشتی» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید.از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری دعوت می­شود از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۹۷ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۱/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

·    مناقصه­گزار: شهرداری زاهدان به نشاني زاهدان خیابان آزادی کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ تلفن  ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

·    موضوع:

ردیف

محل اجرا

مقادیر کار

آدرس

۱

خیابان سعدی حدفاصل بلوار طباطبایی و رجایی

۹۳۸۰مترمربع

رفع معایب آسفالت قبلی (آسفالت رگلاژی جهت پرکردن گود افتادگی و یا اجرای ماسه آسفالت)- اجرای قشر تک کت با قیر امولسیون در دو مرحله- تهیه، حمل، پخش و کوبیدن آسفالت قشر رویه (توپکا) به ضخامت ۴ سانتی متر پس از کوبیده شدن تخریب جداول راسته کانیو و احداث کانال ۶۰×۶۰ در یک طرف

۷۰۰ متر طول

۲

خیابان مسیل آذرخشی حدفاصل خیابان امام خمینی و امیرالمومنین

۱۵۳۰۰ مترمربع

رفع معایب آسفالت قبلی (آسفالت رگلاژی جهت پرکردن گود افتادگی و یا اجرای ماسه آسفالت)- اجرای قشر تک کت با قیر امولسیون در دو مرحله- تهیه، حمل، پخش و کوبیدن آسفالت قشر رویه (توپکا) به ضخامت ۴ سانتی متر پس از کوبیده شدن

۳

خیابان بهشتی حدفاصل میدان امام علی تا میدان شهید بردبار

۲۱۷۵۰ مترمربع

اجرای قشر تک کت با قیر امولسیون – تهیه، حمل، پخش و کوبیدن آسفالت قشر رویه (توپکا) به ضخامت ۴ سانتی متر پس از کوبیده شدن

مدت اجرا سه ماه می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیه: برآورد اولیه حدود ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (ده میلیارد) ریال براساس فهرست بهاء واحد پایه راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۷ می‌باشد. تامین اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای می‌باشد. کلیه پرداخت‌ها به صورت اسناد خزانه اسلامی می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (پانصد میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی مطابق بند (الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره  ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ﻫ  مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هيأت وزيران به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک) یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۲۱۷۱۱۴۲۶۴۷۰۰۸ بانک ملی شعبه مرکزی باشد.

· نحوه دریافت اسناد مناقصه: درخواست کتبی به معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه در خواست و واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانك ملي به نام درآمد شهرداري زاهدان و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل شود.

۱-در صورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می­شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشاني زاهدان-خيابان اميرالمونين مجتمع طبقاتي سعدي -معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان، واحد پیمان و رسیدگی، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می­گردد.

تلفن: ۳۳۲۱۵۳۴۷ ۳۳۲۲۱۴۶۸ ۰۵۴(پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می­گیرد).

·    زمان و مكان تحویل اسناد تکمیل و لاك و مهر شده:

تا حداکثر ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۸/۰۲/۱۳۹۷به دبیر خانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي تحويل گردد.

·    زمان و مكان بازگشایی پاکات:

جلسه بازگشایی پاکات روز یکشنبه ۰۹/۰۲/۱۳۹۷راس ساعت ۱۳:۰۰ در محل شهرداری زاهدان برگزار می‌شود. 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان