۲۳۹۰ مناقصه – دانشگاه یزد- خرید یک دستگاه چیلر

 آگهی مناقصه عمومی همراه با ارزیابی کیفی دانشگاه یزد در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی همراه با ارزیابی کیفی نسبت به خریداری یک دستگاه چیلر (جذبی) تک اثره آب داغ به ظرفیت سیصد تن تبرید واقعی اقدام نماید.  مناقصه‌گران محترم می‌توانند با در نظرگرفتن موارد  مشروحه ذیل از تاریخ ۲۱/۰۱/۹۷ لغایت ۲۹/۰۱/۹۷ با […]

 آگهی مناقصه عمومی همراه با ارزیابی کیفی

دانشگاه یزد در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی همراه با ارزیابی کیفی نسبت به خریداری یک دستگاه چیلر (جذبی) تک اثره آب داغ به ظرفیت سیصد تن تبرید واقعی اقدام نماید.

 مناقصه‌گران محترم می‌توانند با در نظرگرفتن موارد  مشروحه ذیل از تاریخ ۲۱/۰۱/۹۷ لغایت ۲۹/۰۱/۹۷ با پرداخت مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال از سامانه پرداخت الکترونیک دانشگاه یزد به آدرس

http://www.yazd.ac.ir ، نسبت به دریافت فایل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از طریق سایت دانشگاه یزد( روابط عمومی- مناقصه و مزایده) اقدام نمایند:

۱-نام مناقصه‌گزار: دانشگاه یزد به آدرس یزد- صفائیه- خیابان پژوهش- پردیس اصلی دانشگاه تلفن:۳۱۲۳۵۱۶-۰۳۵

۲-زمان تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۸/۰۲/۹۷- دبیرخانه مرکزی دانشگاه

۳- زمان و محل بازگشایی پاکت‌های الف و ب: ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۹/۰۲/۹۷ در دفتر معاون اداری و مالی خواهد بود. پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. حضور نماینده مناقصه‌گران منوط به ارائه معرفی‌نامه کتبی خواهد بود. لازم به توضیح اینکه صرفا پاکت ج مناقصه‌گرانی که در ارزیابی کیفی امتیاز لازم را کسب نموده‌اند مفتوح خواهد شد.

۵-تضمین شرکت در مناقصه: معادل مبلغ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (پانصد میلیون ریال) است که می‌بایست به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی با اعتبار سه ماهه مطابق با نمونه مندرج در آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیئت وزیران (کاربرگ شماره یک) و یا چک بین بانکی در وجه حساب جاری ۲۰۰۷۵۱۶۶۴۱ بانك تجارت شعبه دانشگاه يزد و یا فیش واریز وجه به حساب یاد شده تهیه و در پاکت الف قرار گرفته و همزمان با سایر پاکت‌ها تحویل مناقصه‌گزار گردد. ضمنا تضمین کمتر از مبلغ یاد شده یا سایر موارد (چک شخصی، اوراق مشارکت و …) قابل قبول نیست.

۶-پرداخت هزینه چاپ آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه است.

۷-لازم است «امور قراردادها » به عنوان واحد دریافت کننده وجه در سامانه پرداخت الکترونیک انتخاب گردد.

۸-سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.