خودرو بی.ام.وی شارژی

خودرو بی.ام.وی شارژی شاید آلودگی هوا یکی از مشکلات شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ باشد اما خبر رسیده که شرکتی از ورود خودروهای برقی بی‌ام و به بازار ایران خبر داد و گفته که در این زمینه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این بخش، قراردادی با شهرداری منعقد شده است. در این زمینه قراردادی برای نصب […]

خودرو بی.ام.وی شارژی

شاید آلودگی هوا یکی از مشکلات شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ باشد اما خبر رسیده که شرکتی از ورود خودروهای برقی بی‌ام و به بازار ایران خبر داد و گفته که در این زمینه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این بخش، قراردادی با شهرداری منعقد شده است. در این زمینه قراردادی برای نصب ۳ هزار جایگاه با شهرداری منعقد شده است. خودروی بی‌ام و I30 قبل از نیمه اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. قیمت این خودرو ۳۸ هزار و ۹۰۰ دلار است که البته تلاش می‌شود تا با پایین‌‌ترین قیمت به مشتریان عرضه شود.

اگر تعرفه ورود این خودرو کم شود می‌توان قیمت را پایین تر آورد البته اگر این خودرو هم از تست آلودگی سرافراز بیرون آید و هم به تأسیس شرکت‌های گارانتی در کشور و البته انتقال دانش به جمهوری اسلامی منجر شود تا ما تنها خریدکننده محصول نباشیم.

وزارت صنعت راجع‌ به برندهای خاص، با دقت بیش‌تری عمل می‌کند و در حال حاضر اگر به دلیل تحریم، امکان گرفتن نمایندگی مستقیم از شرکت مادر وجود نداشته باشد، حتماً باید از همان کشور، نمایندگی گرفته شود.