۲۳۹۳ مزایده – شهرداری خاش- واگذاری کشتارگاه نیمه صنعتی

آگهی مزایده عمومی نوبت دوم شهرداری خاش در نظر دارد در اجرای مصوبه شماره ۱۶ مورخ ۵/۱۲/۹۶ شورای محترم اسلامی خاش کشتارگاه نیمه صنعتی خود واقع در جاده پشتکوه را از طریق مزایده کتبی به اشخاص حقیقی یا حقوقی به صورت اجاره ماهیانه بمدت ده/۱۰ سال با شرایط ذیل واگذار نماید. ۱-موضوع اجاره عبارت از ساختمان […]

آگهی مزایده عمومی

نوبت دوم

شهرداری خاش در نظر دارد در اجرای مصوبه شماره ۱۶ مورخ ۵/۱۲/۹۶ شورای محترم اسلامی خاش کشتارگاه نیمه صنعتی خود واقع در جاده پشتکوه را از طریق مزایده کتبی به اشخاص حقیقی یا حقوقی به صورت اجاره ماهیانه بمدت ده/۱۰ سال با شرایط ذیل واگذار نماید.

۱-موضوع اجاره عبارت از ساختمان اداری، سالن کشتار دام، سالن بسته بندی، سردکن، پیش سردکن، منجمد کننده جمعاً به مساحت ۷۸/۱۵۷۸ مترمربع همراه با دستگاهها و تجهیزات مربوطه و همچنین مقدار ۱۸۹۱ مترمربع که جهت نگهداری دام به ارتفاع ۵/۱ متر حصار کشی گردیده و مقدار ده /۱۰ هکتار زمین کشتارگاه (یکصد هزار مترمربع) که مالکیت عرصه و اعیان آن مربوط به شهرداری خاش می‌باشد.

۲- قیمت پایه مورد مزایده ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال به صورت ماهیانه مدت آن ده/۱۰ سال تمام شمسی می‌باشد که مزایده از قیمت پایه شروع و به بالاترین قیمت اعلام شده متقاضی خواهد بود.

۳- شرکت کنندگان در مزایده می‌بایستی پنج/۵ درصد قیمت پایه را بابت سپرده شرکت در مزایده به حساب سیبا شماره ۰۱۰۵۶۱۴۵۹۴۰۰۱ شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی خاش واریز نمایند.

۴-متقاضیان شرکت در مزایده می‌بایست قیمت پیشنهادی خود را همراه با سایر مدارک و اسناد مربوط به مزایده را در پاکت‌های لاک و مهر شده سربسته (الف و ب و ج) که پاکت الف شامل: ‌رسید بانکی پاکت ب: شامل سپرده شرکت در مزایده و سایر مدارک و اسناد تحویلی مزایده و پاکت ج شامل: قیمت پیشنهادی می‌باشد نموده و به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید آن را دریافت دارند.

۵- آخرین مهلت اعلام پیشنهادات حداکثر ده/۱۰ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم مزایده می‌باشد.

۶- زمان بازگشایی پاکات یک /۱ روز پس از اتمام مهلت اعلام شده در دفتر کار شهردار می‌باشد.

۷-اشخاص حقیقی متقاضی می‌بایستی به همراه مدارک و اسناد مزایده، کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده را در پاکت (ب) قرار داده و اشخاص حقوقی رونوشت آگهی تاسیس، اساسنامه و آگهی آخرین تغییرات هر مورد و صاحبان امضای مجاز شرکت را در پاکت (ب) با سایر اسناد و مدارک قرار دهند.

۸- هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.

۹- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.  

۱۰- تمامی اوراق و اسناد مزایده قرار داده شده در پاکت ب در مورد اشخاص حقیقی باید به امضای فرد پیشنهاد دهنده و در مورد اشخاص حقوقی به امضای صاحبان مجاز و مهر شرکت رسیده باشد (ارائه معرفی‌نامه مجاز از سوی شرکت الزامی است).

سایر اطلاعات و جزییات مربوط به مزایده در اسناد مندرج است و متقاضیان جهت کسب دریافت اسناد و اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه در وقت اداری به شهرداری مراجعه تا راهنمایی و مدارک مربوطه را دریافت نمایند. 

شهرداری خاش 

انتشار نوبت اول: ۱۵/۰۱/۱۳۹۷

انتشار نوبت دوم: ۲۶/۰۱/۱۳۹۷