۲۳۹۵ مناقصه – شهرداری زاهدان – بهسازی خیابان جمهوری

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان جمهوری از خیابان دانش تا بزرگمهر (لاین شمالی)» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری دعوت می‌شود از روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۱/۹۷ تا روز پنج‌شنبه مورخ […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «بهسازی خیابان جمهوری از خیابان دانش تا بزرگمهر (لاین شمالی)» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته راه و ترابری دعوت می‌شود از روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۱/۹۷ تا روز پنج‌شنبه مورخ ۳۰/۰۱/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی- کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

موضوع: «بهسازی بلوار جمهوری از خیابان دانش تا بزرگمهر (لاین شمالی)» به مساحت ۲۲۲۰۰ مترمربع شامل:

تخریب کلی آسفالت موجود  برداشت یک لایه دانه‌ای زیر آسفالت به ضخامت ۱۵ سانتی متر با هر وسیله مکانیکی- بسترسازی بدون نیاز به لایه تقویتی شامل شخم زدن با وسیله مکانیکی به عمق ۱۵ سانتی متر تسطیح آب پاشی و تراکم بستر به میزان ۱۰۰ درصد به روش آشتو اصلاحی- اجرای یک لایه زیر اساس به صخامت ۱۵ سانتی متر شامل تهیه حمل و پخش و آب پاشی و تراکم مصالح با دانه  بندی صفر تا ۲۵ میلیمتر تهیه مصالح و اجرای اندود نفوذی (پریمکت) با قیر محلول- تهیه و اجرای بتن آسفالتی برای قشر آستر (بیندر) به ضخامت ۶ سانتی متر بعد از کوبیدگی با سنگ شکسته از مصالح رودخانه‌ای صفر تا ۲۵ میلیمتر و قیر خالص.

مدت اجرا سه ماه می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیهبراساس فهرست بهای تجمیع شده راه، باند فرودگاه و زیرسازی راه آهن (بخشنامه شماره ۶۵۶۳۷/۱۰۰مورخ ۱۴/۰۸/۹۱) به مبلغ ۸٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (هشت میلیارد و پانصد میلیون) ریال می‌باشد. فهرست بهاء پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۷ جزو اسناد و مدارک پیمان محسوب می‌شود. تامین اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان می‌باشد. اعم پرداخت‌ها به صورت اسناد خزانه اسلامی می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۴۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (چهار صد و سی میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی مطابق بند (الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴هیات وزیران به نفع کارفرما (مطابق کار برگ شماره یک) یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۲۱۷۱۱۴۲۶۴۷۰۰۸ بانک ملی شعبه مرکزی باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: درخواست کتبی به معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز شده و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل شود.

۱-درصورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان، واحد پیمان و رسیدگی، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می‌گردد.

تلفن:‌۳۳۲۱۵۳۴۷-۳۳۲۲۱۴۶۸-۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

تا حداکثر ساعت ۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۲/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:‌

جلسه بازگشایی پاکات روز دوشنبه ۱۰/۰۲/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۳:۰۰ در محل شهرداری زاهدان برگزار می‌شود. 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان