۲۴۰۴ مناقصه – سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه- بکارگیری نیروها

آگهی مناقصه شماره ۱/۹۷ نوبت اول سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در نظر دارد بکارگیری تعداد محدودی از نیروهای خود از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکتهای دارای سابقه کار، توان مالی و دارای گواهی‌نامه صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی هستند و […]

آگهی مناقصه شماره ۱/۹۷

نوبت اول

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در نظر دارد بکارگیری تعداد محدودی از نیروهای خود از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکتهای دارای سابقه کار، توان مالی و دارای گواهی‌نامه صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی هستند و مایل به همکاری در این زمینه می‌باشند دعوت بعمل می‌آید جهت شرکت در مناقصه به واحد قراردادهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۸۳۳۷۲۷۴۲۴۲ و ۰۸۳۳۷۲۷۳۱۳۸ تماس حاصل فرمایند.

۱-تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) که بصورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی و یا فیش واریزی شماره حساب ۳۵۴۱۶۸۲۴۶۶۱ بانک رسالت شعبه کرمانشاه می‌باشد.

۲-مبلغ خرید اسناد: به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) که بصورت فیش واریزی به شماره حساب ۳۵۴۱۶۸۲۴۶۶۱ بانک رسالت شعبه کرمانشاه می‌باشد.

۳-زمان دریافت و تحویل اسناد مناقصه: تا پایان وقت اداری ۲۲/۰۲/۱۳۹۷

۴-محل دریافت پاکات: کرمانشاه خیابان حداد عادل روبروی پارکینگ طبقاتی بیستون دبیرخانه حراست سازمان آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه

۵-محل گشایش پاکات: ساعت ۹ صبح مورخه ۲۳/۰۲/۱۳۹۷ در محل سازمان آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه

۶-مدت اعتبار پیشنهادها ۹۰ روز می‌باشد.

قابل ذکر است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه می‌باشد.