۲۴۲۲ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان تهران- اجرای خط اصلی خروجی فاضلاب فاز یک اندیشه

آگهی  فراخوان ارزیابی کیفی و فروش اسناد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای                            به شماره (۸/۹۷) – (نوبت اول)                                           نام دستگاه مناقصه‌گزار : شرکت آب و فاضلاب استان تهران ۱-موضوع مناقصه :  عمليات تهیه و اجرای خط اصلی خروجی فاضلاب فاز یک اندیشه تا میدان جهاد شهریار به طول ۵۰۷۸ متر با لوله پلی اتیلن و […]

آگهی  فراخوان ارزیابی کیفی و فروش اسناد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای                           

به شماره (۸/۹۷) – (نوبت اول)                                          

نام دستگاه مناقصه‌گزار : شرکت آب و فاضلاب استان تهران

۱-موضوع مناقصه :  عمليات تهیه و اجرای خط اصلی خروجی فاضلاب فاز یک اندیشه تا میدان جهاد شهریار به طول ۵۰۷۸ متر با لوله پلی اتیلن و بتن پلیمر فاضلابی (مطابق با مندرجات اسناد این مناقصه)

۲-رتبه مورد نظر جهت شرکت در مناقصه : رتبه ۵ رسته آب  از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

۳-مدت زمان کار : ۱۸ (هجده)  ماه

۴-محل اعتبار : عمرانی

۵-براورد اولیه: ۷۰٫۵۸۷٫۵۵۷٫۰۳۲ (هفتاد میلیارد و پانصد و هشتاد و هفت میلیون و پانصد و پنجاه و هفت هزار و سی و دو) ریال- بر اساس فهرست بهای پایه سال ۹۷

۶-مبلغ تضمین فرایند ارجاع کار: ۲٫۷۳۱٫۷۶۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و هفتصد و سی و یک میلیون و هفتصد و شصت هزار)ریال بوده و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

 الف) اصل فیش واریز وجه تضمين بحساب جاري به شماره ۲۱۷۵۱۶۱۳۰۲۰۰۴نزد بانك ملی شعبه خیابان فاطمی تهران (کد ۷۳۱)  بنام شركت آب و فاضلاب استان تهران

ب)ضمانتنامه‌های بانکی و یا صادره از یکی از مؤسسات اعتباری غیر بانکی كشور (داراي مجوزلازم از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران) بنام شركت آب و فاضلاب استان تهران

پ) ضمانت‌نامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر داراي مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران بنام شركت آب و فاضلاب استان تهران

ج) اوراق مشارکت بی‌نام تضمین شده بانکها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سر رسید (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت)

ح) ضمانتنامه‌های صادره توسط صندوق‌های ضمانت دولتی که به موجب قانون تأسیس شده یا می‌شوند و طبق اساسنامه فعالیت می‌نمایند.

چ)وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

تبصره : به پیشنهادهایی که فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۷-مدارک مورد نیاز جهت خرید اسناد : الف معرفی‌نامه  مشتمل بر ذکر ۱) شماره اقتصادی ۲) شماره ثبت ۳)کدپستی ۱۰ رقمی۴) شماره نمابر  ۵ فیش بانکی به مبلغ۱٫۵۰۰٫۰۰۰(یک میلیون و پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۱- ۶۰۰۰۰۰۰۰ -۴-۱۱۷ نزد بانک سینا شعبه اکباتان به نام شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران

۸-مهلت و محل دریافت اسناد : متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند حداکثر تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه مورخ  ۸/۰۳/۹۷ با معرفی‌نامه معتبر مشتمل بر مندرجات بند ۷ – به شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران به نشانی کیلومتر ۷ جاده مخصوص کرج، تهرانسر مرکزی، میدان کمال الملک، کوچه شهید علیرضا راسخ مهر، دبیرخانه مرکزی مراجعه و نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.

۹-مهلت و محل تحویل پیشنهاد : تا ساعت ۱۵روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۳/۹۷ به دبیرخانه مرکزی شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران در قبال اخذ رسید تحویل نمایند.

۱۰-مهلت و محل گشایش پاکات پیشنهادی: ساعت ۱۱روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۳/۹۷ در ذیحسابی ابفای استان تهران به نشانی تهران خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب، تشکیل خواهد شد.

۱۱-به پیشنهادات فاقد امضا، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از مدت مقرر این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۱۲-ضمناً هزینه درج هر دو مرحله چاپ آگهی مربوط به این مناقصه بعهده برنده می‌باشد . سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .

نشانی‌های سایت اینترنتی (http://tender.bazresi.ir) ,(http://tender.nww.co.ir),(http://iets.mporg.ir)

   روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران