۲۴۳۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی – برونسپاری فعالیتهای بهره برداری و مشترکین و اداری شهرهای نهبندان و شوسف

“آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای“              شماره۱۱۳۴۸ شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نظر دارد برونسپاری فعالیتهای بهره برداری و مشترکین و اداری شهرهای نهبندان و شوسف را به پیمان واگذارنماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای گواهی صلاحیت از شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در زمینه بهره برداری از تاسیسات  آب و […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای             

شماره۱۱۳۴۸

شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نظر دارد برونسپاری فعالیتهای بهره برداری و مشترکین و اداری شهرهای نهبندان و شوسف را به پیمان واگذارنماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای گواهی صلاحیت از شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در زمینه بهره برداری از تاسیسات  آب و فاضلاب و یا داشتن صلاحیت سازمان کار، رفاه وتامین اجتماعی و داشتن گواهی صلاحیت ایمنی(الزامی) بوده وهمچنین گواهی صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دعوت می‌شود جهت تهیه اسناد مناقصه و اطلاع از سایر شرایط مناقصه از تاریخ درج آگهی به مدت۴ روز به سایت ملی مناقصات و سایت شرکت آب وفاضلاب استان خراسان جنوبی و همچنین دفتر قراردادها شرکت واقع در بیرجند: بلوار شهدای عبادی- روبروی پست برق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۳۲۹۰۱۳۸۵-۳۲۲۳۴۰۱۴-۰۵۶ تماس حاصل فرمایید.

توضیحات ضروری:

۱-زمان و محل دریافت اسناد:سایت ملی مناقصات،سایت شرکت آب و فاضلاب استان و۴ روز پس از درج آگهی مناقصه

۲-زمان و محل تحویل اسناد: شنبه تاریخ۰۹/۰۴/۱۳۹۷به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی بصورت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۰ صبح تحویل نمائید.

۳-محل و زمان بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمت: اتاق جلسات روز شنبه تاریخ۰۹/۰۴/۱۳۹۷ ساعت ۱۱ ظهر

۴-میزان تضمین شرکت درمناقصه: مبلغ۱۲۸٫۵۶۰٫۰۰۰ریال که می‌بایست صرفاً بصورت ضمانتنامه بانکی ویا واریز وجه به حساب۷۵۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۷۱۷۵۱۱۰۰۱ باتک رسالت در وجه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و براساس فرمت جدید ضمانت فرایند ارجاع کار صادر و در پاکت الف تحویل شود.

۵-برآورد اولیه مناقصه:۲٫۵۷۱٫۲۶۰٫۰۰۰ریال که از محل اعتبارات جاری- سرمایه‌ای شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تامین شده است.

۶-اسناد مناقصه از طریق سایت آب وفاضلاب خراسان جنوبی و سایت ملی مناقصات قابل دریافت خواهد بود. 

WWW.abfa-khj.ir     http://iets.mporg.ir    

دفتر قراردادها  شرکت آب وفاضلاب خراسان جنوبی