۲۴۳۸ مناقصه – شهرداری زاهدان- اجرای سامانه ثبت تخلف سرعت

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم  شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «اجرای سامانه ثبت تخلف سرعت» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید. از کلیه اشخاص حقوقی دارای گواهینامه تشخیص صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک دعوت می‌شود از روز سه‌شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۹۷ تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۳/۹۷ درخواست […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم 

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه «اجرای سامانه ثبت تخلف سرعت» واقع در شهر زاهدان، اقدام نماید. از کلیه اشخاص حقوقی دارای گواهینامه تشخیص صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک دعوت می‌شود از روز سه‌شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۹۷ تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۹/۰۳/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

اشخاص حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در این مناقصه، باید دارای تاییدیه کد جریمه از پلیس راهنمایی و رانندگی شهری که قبلا مشابه این سامانه در آن اجرا و راه اندازی گردیده است، باشند.

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی- کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

موضوع: اجرای سامانه ثبت تخلف سرعت شامل خرید، نصب و راه اندازی در سه مکان از بلوار دانشگاه مطابق مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه

مدت اجرا یک ماه می‌باشد.

تامین اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دویست میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی مطابق بند (الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ﻫ  مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک) یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۲۱۷۱۱۴۲۶۴۷۰۰۸ بانک ملی شعبه مرکزی باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: درخواست کتبی به معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز شده و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل شود.

۱-درصورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان، واحد مطالعات و طرح‌های عمرانی، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می‌گردد.

تلفن:‌۳۳۲۱۵۳۴۷- ۳۳۲۲۱۴۶۸-۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

تا حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:‌

جلسه بازگشایی پاکات روز یکشنبه ۱۰/۰۴/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۳:۰۰ در محل شهرداری زاهدان برگزار می‌شود. 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان