لزوم برنامه‌ریزی تیم اقتصادی دولت براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار شد لزوم برنامه‌ریزی تیم اقتصادی دولت براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم برنامه‌ریزی تیم اقتصادی دولت براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد. به گزارش خانه ملت، احمد‌امیرآبادی‌فراهانی درباره تأثیرات اقتصادی خروج آمریکا از برجام گفت: اگر کشورهای اروپایی و چین زیر بار […]

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار شد

لزوم برنامه‌ریزی تیم اقتصادی دولت براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم برنامه‌ریزی تیم اقتصادی دولت براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

به گزارش خانه ملت، احمد‌امیرآبادی‌فراهانی درباره تأثیرات اقتصادی خروج آمریکا از برجام گفت: اگر کشورهای اروپایی و چین زیر بار تحریم‌های آمریکا نروند قطعاً خروج آمریکا از برجام تأثیری در مسایل اقتصادی و فروش نفت ندارد.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: قبل از برجام، قطعنامه‌های شورای امنیت پشتوانه تحریم‌های علیه ایران بود و به نوعی این موضوع باعث شده بود تا چینی‌ها و روس‌ها نشان دهند که به قطعنامه‌ها عمل می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید بعد از خروج امریکا از برجام به نحوی عمل کند که آمریکا در انزوا قرار بگیرد، کما این‌که این موضوع کار سختی است به دلیل این‌که بسیاری از کشورهای منطقه از هر لحاظ به آمریکا وابسته شده‌اند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تیم اقتصادی دولت باید براساس نسخه اقتصادی مقاومتی، اقتصاد کشور را رو به جلو ببرد و نباید فراموش کرد دنیا فقط آمریکا نیست و با بسیاری از کشورهای جهان می‌توان ارتباط اقتصادی و سیاسی برقرار کرد.