۲۴۴۴ مزایده – شهرداری آزادشهر – واگذاری جایگاه CNG

آگهی مزایده کتبی نوبت دوم شهرداری آزادشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۱۱۸ مورخه ۰۳/۰۳/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر آزادشهر جایگاه GNG شماره ۱ و ۲ را جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط اشخاص حقیقی و حقوقی به مدت یک سال شمسی واگذار نماید. (متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به […]

آگهی مزایده کتبی

نوبت دوم

شهرداری آزادشهر در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۱۱۸ مورخه ۰۳/۰۳/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر آزادشهر جایگاه GNG شماره ۱ و ۲ را جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط اشخاص حقیقی و حقوقی به مدت یک سال شمسی واگذار نماید. (متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری آزادشهر مراجعه نمایند.)

۱-متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری و با ارائه مدارک لازم نسبت به دریافت اسناد و مدارک مربوطه از دبیرخانه و یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شهرداری آزادشهر به آدرس: www.Azadshahr.ir جهت طی مراحل قانونی برای شرکت در مزایده اقدامات لازم را معمول نمایند.

۲-متقاضیان می‌بایست قبل از شرکت در مزایده کتبی از محل مذکور بازدید به عمل آورند.

۳-در صورتیکه برندگان اول، دوم و سوم از اجاره بهره برداری منصرف شوند سپرده‌های آنها به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۴-شهرداری در رد یا قبولی یک یا کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

۵-قیمت پایه جایگاه:

ردیف

شرح

قیمت پایه

۵ % سپرده

شماره حساب سپرده

۱

CNG شماره یک

۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۶۹۴۳۰۱۳۶۹۵٫۰۳

۲

CNG شماره دو

۲۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۶۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۶۹۴۳۰۱۳۶۹۵٫۰۳

۶-شرکت کنندگان می‌بایستی مبلغ سپرده ذکر شده در جدول بالا را بصورت نقد به حساب سپرده مذکور بنام شهرداری آزادشهر نزد بانک سپه شعبه شهید بهشتی آزادشهر واریز و یا ضمانت‌نامه بانکی ارائه نمایند.

۷-شرکت کنندگان می‌بایستی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه ۱۰/۰۴/۹۷ نسبت به ارائه مدارک در سه پاکت سربسته که پاکت الف: حاوی اسناد و مدارک و تاییدیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پاکت ب: اصل فیش سپرده و پاکت ج: حاوی برگ پیشنهاد قیمت خواهد بود اقدام نمایند.

۸-جلسه کمیسیون عالی معاملاتی روز دوشنبه مورخه ۱۱/۰۴/۹۷ ساعت ۱۲ در محل شهرداری آزادشهر تشکیل و برنده مزایده اعلام خواهد شد.

۹-به پیشنهادات مشروط، مخدوش و مبهم به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰-کلیه هزینه‌های تعمیرات در طول بهره برداری و اورهال در اتمام قرارداد بعهده بهره بردار خواهد بود.

۱۱-پیشنهاد دهندگان باید شرایط آگهی را به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از مفاد آن، نسبت به تکمیل فرم تقاضا و واریز مبلغ سپرده اقدام و مدارک درخواستی را بطور کامل ارائه نمایند.

۱۲-آیین‌نامه مالی شهرداریها نیز حاکم بر مزایده می‌باشد.

۱۳-پرداخت هزینه چاپ آگهی مزایده بعهده برنده مزایده خواهد بود.

انتشار مرحله اول:‌ پنجشنبه ۲۴/۰۳/۹۷

انتشار مرحله دوم: پنجشنبه ۳۱/۰۳/۹۷ 

شهرام سعیدی- شهردار آزادشهر