۲۴۵۵ مزایده – شهرداری خاش – اجاره زمین

آگهی مزایده قسمتی از زمین واقع در سه راهی جاده ایرانشهر نوبت دوم شهرداری خاش به استناد مصوبه شماره ۲۱ مورخ ۰۵/۰۲/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر خاش در نظر دارد نسبت به اجاره نوزده /۱۹ هزار مترمربع از زمین واقع در سه راهی جاده ایرانشهر را بصورت اجاره از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل […]

آگهی مزایده

قسمتی از زمین واقع در سه راهی جاده ایرانشهر

نوبت دوم

شهرداری خاش به استناد مصوبه شماره ۲۱ مورخ ۰۵/۰۲/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر خاش در نظر دارد نسبت به اجاره نوزده /۱۹ هزار مترمربع از زمین واقع در سه راهی جاده ایرانشهر را بصورت اجاره از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل جهت استفاده در برگزاری مناسبتها و تالار و گردشگری به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.

لذا از کلیه متقاضیان درخواست می‌شود ضمن بازدید از مکان مورد نظر و شرایط مربوطه قیمت پیشنهادی اجاره ماهیانه خود را در پاکات سربسته الف و ب و ج به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱-مدت اجاره ده/۱۰ سال تمام می‌باشد.

۲-سپرده نفرات اول تا سوم برندگان در صورت انصراف از عقد قرارداد به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۳- آخرین مهلت برای شرکت در مزایده حداکثر ده /۱۰ روز پس از نشر آگهی نوبت دوم مزایده می‌باشد.

۴- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۵- هزینه چاپ آگهی و کارشناسی برعهده برنده مزایده مورد می‌باشد.

۶- به پیشنهادات مخدوش و مشروط و فاقد فیش واریزی سپرده در مزایده و اسناد و مدارک تحویلی مزایده و همچنین پیشنهاداتی که پس از اتمام مهلت تعیین شده برسند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷- متقاضیان شرکت در مزایده به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک و بازدید از مورد مزایده می‌توانند همه روزه در وقت اداری تا ده /۱۰ روز بعد از انتشار آگهی نوبت دوم به شهرداری مراجعه نمایند. 

عبدالمجید تمندانی- شهردارخاش 

انتشار نوبت اول: ۰۳/۰۴/۱۳۹۷

انتشار نوبت دوم: ۱۳/۰۴/۱۳۹۷