نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ مشخص شد

از سوی سازمان برنامه و بودجه نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ مشخص شد دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ و پیش‌بینی اعتبار مربوطه در لایحه بودجه ۱۳۹۸ به دستگاه‌ها ابلاغ شد. به گزارش فارس، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ […]

از سوی سازمان برنامه و بودجه

نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ مشخص شد

دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ و پیش‌بینی اعتبار مربوطه در لایحه بودجه ۱۳۹۸ به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

به گزارش فارس، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ و پیش‌بینی اعتبار مربوطه در لایحه بودجه ۱۳۹۸ به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۷ و با استناد به توضیحات مندرج در ذیل جدول شماره (۷) قانون مذکور، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۳۹۷ و پیش‌بینی اختیار مربوطه در لایحه بودجه ۱۳۹۸ (رسمی، پیمانی و قراردادی) به شرح ذیل ابلاغ می‌شود:

۱- در سال ۱۳۹۷، برای جابه‌جایی حقوق و مزایای کارکنان انتقالی، هیچ‌گونه جابه‌جایی و ابلاغ اعتباری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انجام نمی‌گیرد.

۲- در صورت انتقال کارکنان رسمی و پیمانی، دستگاه اجرایی مبدأ (ملی/استانی) مکلف است اعتبار حقوق و مزایای مستمر و عیدی آنان را براساس احکام کارگزینی صادره دستگاه اجرایی مقصد تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت نماید. پرداخت مزایای غیرمستمر (از جمله اضافه کار، رفاهی و سایر پرداخت‌های پرسنلی) از تاریخ انتقال برعهده دستگاه اجرایی مقصد ملی استانی می‌باشد. بدیهی است مابه‌التفاوت پرداختی، ناشی از تغییر در احکام کارگزینی کارکنان انتقالی (اعم از کاهش/افزایش) ، در پیش‌بینی تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، برای دستگاه اجرایی مبدأ لحاظ می‌شود.

توجه: دستگاه اجرایی مقصد موظف است هرگونه تغییر در وضعیت استخدامی کارکردی و یا تغییر در احکام کارگزینی آنان را به اطلاع دستگاه اجرایی مبدأ برساند.

۳- در صورت جابه‌جایی کارکنان قراردادی، دستگاه اجرایی مقصد (ملی استانی) مکلف است از تاریخ انتقال، حقوق و مزایای مستمر، عیدی و مزایای غیرمستمر (از جمله اضافه کار، رفاهی و سایر پرداخت‌های پرسنلی) آنان را تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت نماید.

۴- سازمان برنامه و بودجه کشور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مکلف است اعتبار حقوق و مزایای کارکنان انتقال یافته (رسمی، پیمانی و قراردادی) در سال ۱۳۹۷ را ضمن هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مبدأ و مقصد (ملی و استانی) در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ (کاهش از مبدأ و افزایش به مقصد) پیش‌بینی نماید.

۵- دستگاه‌های اجرایی ملی مقصد/سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مقصد موظفند، فرم‌های تکمیل و تأیید شده پیوست را تا پایان مهر ماه ۱۳۹۷ جهت بررسی و پیش‌بینی اعتبار مربوطه در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، مطابق با مفاد بند (۷) این دستورالعمل، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

توجه: در صورت ناخوانا بودن فرم‌ها، ناقص بودن اطلاعات مندرج در آن و یا عدم تأیید هر یک از مسؤولان ذی‌ربط، هیچ‌گونه اقدامی توسط این سازمان انجام نخواهد شد.