۲۴۶۵ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران- خرید پالت از جنس HDPE

«آگهی مناقصه عمومی تعداد ۲۰۰۰۰ عدد پالت از جنس HDPE» نوبت دوم شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد تعداد ۲۰۰۰۰ عدد پالت از جنس HDPE را در ۴ دوره حمل كه در اسناد مناقصه ذكر شده است از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید. كليه شركت‌هاي واجد شرايط كه علاقمند به شركت در مناقصه مذكور مي‌باشند موظفند […]

«آگهی مناقصه عمومی تعداد ۲۰۰۰۰ عدد پالت از جنس HDPE»

نوبت دوم

شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد تعداد ۲۰۰۰۰ عدد پالت از جنس HDPE را در ۴ دوره حمل كه در اسناد مناقصه ذكر شده است از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید. كليه شركت‌هاي واجد شرايط كه علاقمند به شركت در مناقصه مذكور مي‌باشند موظفند مستندات و پيشنهادات خود را براي هر محموله در پاكات جداگانه به شرح مندرج در اسناد مناقصه به دبيرخانه مركزي شركت تحويل دهند. توضيح اين كه هر شركت بر اساس توانایي هاي خود مي‌تواند در يك دوره حمل (به تعداد ۵۰۰۰ پالت) يا چند دوره حمل متقاضي حضور در مناقصه باشند .

ردیف

نام کالا

توضیحات

دوره حمل و محل تحویل

تعداد

سپرده شرکت

در مناقصه

۱

پالت آبي رنگ از جنسHDPE به ابعاد ۱۰۰۰×۱۲۰۰ میلی متر و ارتفاع حداقل ۱۵۰ میلی متر و داراي حداقل وزن ۱۶ كيلوگرم

بارگیری ثابت حداقل ۵۰۰۰ کیلوگرم ، بارگیری متحرک حداقل ۱۲۵۰ کیلوگرم، مقاوم در برابر ضربه‌های شدید، انعطاف پذیری بالا، قابل استفاده توسط ليفتراك و جكهاي دستي

اول (استانهاي فارس و آذربايجان شرقي) : از زمان عقد قرارداد به مدت ۲۰ روز

۵۰۰۰

۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

دوم (استانهاي تهران، مركزي و…) : از زمان عقد قرارداد به مدت ۲۰ روز

۵۰۰۰

۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

سوم (استان خوزستان) : از زمان عقد قرارداد به مدت ۲۰ روز

۵۰۰۰

۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

چهارم (استانهاي يزد، خراسان رضوي و…) : از زمان عقد قرارداد به مدت ۲۰ روز

۵۰۰۰

۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

شرایط ثبت نام :

۱-هزینه خرید اسناد: ارائه فیش واریزی به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ریال (به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک ها بصورت پایا) به همراه معرفي‌نامه.

۲-مهلت تحویل اسناد به متقاضیان: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول (۲۵/۴/۹۷) به مدت ۷ روز کاری تا مورخ ۲/۵/۹۷ به نشانی: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه چهارم، دبيرخانه كميسيون معاملات می‌باشد.

۳-مهلت قبول پیشنهادات و تحویل به دبیرخانه: بعد از آخرین روز مهلت دریافت اسناد (بند ۲) به مدت ۱۰ روز تا مورخ ۱۳/۵/۹۷ به نشانی: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۱)، طبقه هفتم، دبيرخانه حراست مركزي تحويل و رسيد دريافت نمایند.

۴-زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۵/۹۷ در محل شرکت به نشانی: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم سالن جلسات شرکت خواهد بود.

۵-مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: واريز وجه نقد مطابق جدول فوق به حساب شماره ۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷ به نام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و یا ضمانتنامه بانکی بلاقيد و شرط با تمديد اعتبار ۳ ماهه. شايان ذكر است شركت كنندگاني كه تمايل به ارائه پيشنهاد براي بيشتر از يك محموله دارند مي‌بايستي براي هر محموله با دوره حمل متفاوت به صورت جداگانه ضمانتنامه ارائه نمايند. 

شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران