۳۳۱۳ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران – بازسازی انبارهای کالاهای اساسی و دیوارکشی مراکز ذخیره‌سازی تحت پوشش

فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای   ۱-   مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲، به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶ ۲-   موضوع مناقصه: بازسازی انبارهای کالاهای اساسی و دیوارکشی مراکز ذخیره‌سازی تحت پوشش به شرح جدول ذیل:   ردیف شرح سپرده شرکت […]

فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای

 

۱-   مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲، به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶

۲-   موضوع مناقصه: بازسازی انبارهای کالاهای اساسی و دیوارکشی مراکز ذخیره‌سازی تحت پوشش به شرح جدول ذیل:

 

ردیف

شرح

سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

۱

بازسازی انبار کالاهای اساسی بندرعباس

۳٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

بازسازی انبار کالاهای اساسی ملایر

۲٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳

دیوارکشی محوطه سیلوی سنندج

۲٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴

دیوارکشی سیلوی بتنی نیشابور و ارومیه

(تجدید مناقصه)

۳٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۵

پوشش برج کار سیلوی فلزی سوسنگرد

(تجدید مناقصه)

۱٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶

محوطه‌سازی بخشی از سیلوی ساوه

(تجدید مناقصه)

۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

۳-   زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان می‌توانند اسناد مناقصه را از تاريخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهي به مدت ۷ روز تا مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۰ از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir دریافت نمایند.

۴-   هزينه تهیه اسناد: واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به‌حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱ IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک‌ها به‌صورت پایا جهت هر انبار.

۵-    مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۶-   مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: واريز وجه نقد به شرح جدول فوق به‌عنوان سپرده شركت در مناقصه به‌حساب شماره ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط با تمديد اعتبار ۳ ماهه.

۷-   شرایط شرکت در مناقصه: اشخاص حقوقی دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ رشته ابنیه برای ردیف‌های ۱ تا ۵ و حداقل پایه ۵ رشته ابنیه یا ۵ رشته راه برای ردیف ۶ جدول فوق.

۸-   زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۶/۱۴۰۰ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

۹-   نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست بر طبق شرایط و دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال پاکات اقدام نمایند.

۱۰-    زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست اسناد مناقصه را شامل اوراق ارزیابی کیفی، پاکات (الف و ب و ج) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir درج و در عین حال پاکات مذکور را ظرف مدت دو هفته از آخرین روز تحویل اسناد تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۰ به نشانی: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۱۱-    مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌بایست مراحل ثبت‌نام در سایت www.setadiran.ir را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.

۱۲-    متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن ۸۴۳۹۹۷۴۲ تماس و همچنین آگهی فراخوان را از طریق نشانی اینترنتی www.gtc-portal.com ملاحظه نمایند. ضمناً اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه به شرح زیر می‌باشد.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه بخش «ثبت‌نام/ پروفایل تأمین‌کننده / مناقصه‌گر» موجود است.

 

 

 

 شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران