۲۴۶۸ مناقصه – شهرداری زاهدان- آسفالت و جدولگذاری محور ورودی شهرک غرب و بازسازی پارک شهر

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه‌های به شرح زیر اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته مورد نظر دعوت می‌شود از روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۴/۹۷ تا روز پنجشنبه مورخ ۰۴/۰۵/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند. […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح جهت پروژه‌های به شرح زیر اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته مورد نظر دعوت می‌شود از روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۴/۹۷ تا روز پنجشنبه مورخ ۰۴/۰۵/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

ردیف

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

فهرست بهاء پایه (سال ۹۷)

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)

رشته گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

۱

زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری محور ورودی به شهرک غرب لاین شرقی

۳٫۴۷۴٫۰۵۵٫۱۳۰

راه، راه آهن و باند فرودگاه

۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

راه و ترابری

آدرس: زاهدان، جاده گوربند، جنب مصلی اهل سنت محور شرقی ورودی شهرک

مدت اجرا: دو ماه شمسی

محل تامین اعتبار: درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان سال ۱۳۹۷

شخم زدن زمین غیر سنگی با وسیله مکانیکی تا عمق ۱۵ سانتی متر به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع، تسطیح، آب پاشی و تراکم بستر به ۱۰۰ درصد به روش آشتو اصلاحی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع اجرای یک لایه زیراساس به ضخامت ۱۵ سانتی متر شامل تهیه، حمل و پخش و آب پاشی و تراکم مصالح با دانه بندی صفر تا ۲۵ میلیمتر به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع- تهیه مصالح و اجرای اندود نفوذی (پریمکت) با قیر محلول به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع- تهیه و اجرای بتن آسفالتی برای قشر آستر (بیندر) به ضخامت ۶ سانتی متر بعد از کوبیدگی با سنگ شکسته از مصالح رودخانه‌ای صفر تا ۱۹ میلیمتر و قیر PG به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع، تهیه خاک مناسب و آبپاشی و کوبیدن قشرهای خاکریزی تا ۱۰۰ درصد تراکم به حجم ۱۵۰ مترمکعب، اجرای جدول بتنی ماشینی پرسی به طول ۳۰۰ متر.

ردیف

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

فهرست بهاء پایه (سال ۹۷)

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)

رشته گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

۲

بازسازی پارک شهر  

۵٫۷۶۰٫۸۲۱٫۰۱۱

ابنیه  تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی

۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

ابنیه

آدرس: زاهدان، بلوار آزادی تقاطع خ مصطفی خمینی

مدت اجرا: شش ماه شمسی

محل تامین اعتبار: درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان سال ۱۳۹۷

تخریب جداول بتنی به طول ۱۴۰۰ متر- تهیه و اجرای جداول سنگی از جنس چینی سفید اطراف باغچه‌ها به ارتفاع ۳۰ سانتی متر و ضخامت ۴ سانتی متر به طول ۱۶۰۰ متر  کفسازی پیاده رو مطابق نقشه‌های پیوست با کفپوش بتنی پرسی و ویبره‌ای به ابعاد ۲۰ × ۲۰ و ۱۰ × ۲۰ سانتی متر در سطح ۳۱۰۰ مترمربع و سنگ کیوبیک به ابعاد ۱۰ × ۱۰ × ۱۰ سانتی متر از جنس سنگ تراورتن در سطح ۱۶۰ مترمربع در محل رمپهای ورودی  اجرای آبنما و رواق و سردر مطابق نقشه و مشخصات پیوست- اجرای تاسیسات روشنایی و مکانیکی و آبرسانی مطابق مشخصات و نقشه های پیوست.

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان  خیابان آزادی کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴- ۰۵۴

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی مطابق بند (الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک) یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ بانک ملی شعبه مرکزی باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: درخواست کتبی به معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز شده و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل شود.

۱-در صورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان، واحد مطالعات و طرح‌های عمرانی، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می‌گردد. تلفن: ۳۳۲۱۵۳۴۷- ۳۳۲۲۱۴۶۸- ۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

تا حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۷ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:

جلسه بازگشایی پاکات روز پنجشنبه ۱۱/۰۵/۱۳۹۷ در محل دفتر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری برگزار می‌شود.

۱-راس ساعت ۱۰ صبح جلسه بازگشایی پاکات زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری محور ورودی به شهرک غرب لاین شرقی

۲-راس ساعت ۱۱ صبح جلسه بازگشایی پاکات بازسازی پارک شهر 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان