۲۴۸۴ مناقصه – شهرداری زاهدان- خرید مخزن زباله گالوانیزه

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت اول شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به «خرید ۲۰۰۰ عدد مخزن زباله گالوانیزه بدون درب ۷۷۰ لیتری تمام پرس و ۱۴۰۰ عدد زیر مخزن فلزی قفل دار» اقدام نماید. از کلیه تولیدکنندگان دارای گواهی‌نامه معتبر در زمینه تولید مخازن زباله مکانیزه دعوت می‌شود از روز چهارشنبه مورخ […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت اول

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به «خرید ۲۰۰۰ عدد مخزن زباله گالوانیزه بدون درب ۷۷۰ لیتری تمام پرس و ۱۴۰۰ عدد زیر مخزن فلزی قفل دار» اقدام نماید. از کلیه تولیدکنندگان دارای گواهی‌نامه معتبر در زمینه تولید مخازن زباله مکانیزه دعوت می‌شود از روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۰۵/۹۷ تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۰۵/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی- کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

موضوع: خرید ۲۰۰۰ عدد مخزن زباله گالوانیزه بدون درب ۷۷۰ لیتری تمام پرس و ۱۴۰۰ عدد زیر مخزن فلزی قفل‌ دار

مدت قرارداد:‌ مدت ۵ (پنج) ماه شمسی می‌باشد.

محل تحویل کالا:‌ انبار شهرداری زاهدان واقع در خیابان آزادی

محل تامین اعتبار پروژه:‌ تامین اعتبار از محل درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیارد) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی به نفع خریدار یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری زاهدان به شماره ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی زاهدان باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: ارائه درخواست کتبی به مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست و نیز واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و تحویل رسید آن به فروشنده اسناد ، از تاریخ ۱۷/۰۵/۹۷ لغایت ۲۳/۰۵/۹۷ به یکی از دو روش زیر امکان پذیر است.

۱-درصورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان، اسناد به صورت لوح فشرده ارائه می‌گردد.

تلفن:‌۳۳۲۳۹۷۳۹-۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده:

کلیه اسناد دریافت شده از خریدار می‌بایست با قید قبولی امضاء و مطابق شرایط مناقصه تحویل گردد. آخرین مهلت تحویل تا حداکثر ساعت ۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۳/۰۶/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات:‌

پاکات ارسالی روز شنبه مورخ ۰۳/۰۶/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۱:۰۰ در کمیسیون مناقصه در محل دفتر معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان باز و خوانده می‌شود. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه افتتاح و قرائت پیشنهادهای مالی آزاد است. محل تشکیل کمیسیون مناقصه دفتر معاون خدمات شهری واقع در خیابان امیرالمومنین مجتمع طبقاتی سعدی می‌باشد.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان