۲۵۰۵ فراخوان – شهرداری زنجان- احداث و بهره برداری کافه گل

آگهي فراخوان عمومي شناسايي سرمايه‌گذار در پروژه احداث و بهره برداري كافه گل شهرداري زنجان در نظر دارد اجراي پروژه احداث و بهره برداري كافه گل را به روش سرمايه‌گذاري مشاركتي (B.O.T) به افراد حقيقي و حقوقي واجد شرايط واگذار نمايد. لذا از كليه سرمايه‌گذاران محترم دعوت مي شود جهت دريافت مشخصات پروژه فوق و […]

آگهي فراخوان عمومي

شناسايي سرمايه‌گذار در پروژه احداث و بهره برداري كافه گل

شهرداري زنجان در نظر دارد اجراي پروژه احداث و بهره برداري كافه گل را به روش سرمايه‌گذاري مشاركتي (B.O.T) به افراد حقيقي و حقوقي واجد شرايط واگذار نمايد.

لذا از كليه سرمايه‌گذاران محترم دعوت مي شود جهت دريافت مشخصات پروژه فوق و اسناد و شرايط شركت در فراخوان از تاريخ درج اين آگهي به آدرس اينترنتيwww.zanjan.ir  و يا www.investment.zanjan.ir و يا سازمان سرمايه گذاري شهرداري زنجان به نشاني بلوار ۲۲ بهمن – بعد از ميدان ارتش – روبروي استخر كارگران مراجعه و پس از دريافت اسناد و نسبت به تكميل مدارك و تحويل آن حداكثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز يكشنبه تاريخ ۲۵/۶/۹۷به دبيرخانه شهرداري واقع در ميدان آزادي، ساختمان مركزي شهرداري زنجان اقدام نمايند.

متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره‌هاي ۷-۳۳۴۷۳۱۳  ۰۲۴(سازمان سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي شهرداري زنجان) و يا با شماره‌هاي ۶۹-۳۳۷۸۴۰۶۸ ۰۲۴ ( سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري شهرداري زنجان) تماس حاصل فرمايند. 

مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري زنجان