۲۵۱۴ آگهی -دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان- آنژیوگرافی عروق قلبی بیمارستان پیامبر اعظم (ص)

آگهی شناسایی پیمانکار دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد با توجه به شرایط ذیل آنژیوگرافی عروق قلبی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان گنبد را به اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی واگذار نماید. افراد متقاضی براساس ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این دانشگاه با ارائه سوابق کاری، توانمندی […]

آگهی شناسایی پیمانکار

دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد با توجه به شرایط ذیل آنژیوگرافی عروق قلبی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان گنبد را به اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی واگذار نماید. افراد متقاضی براساس ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این دانشگاه با ارائه سوابق کاری، توانمندی و پذیرش بندهای موجود در فراخوان درخواست خود را حداکثر ظرف مدت ۱۰ (ده) روزکاری پس از انتشار این آگهی به آدرس:‌ گرگان- ورودی غربی سازمان مرکزی دانشگاه دبیرخانه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ارسال نمایند.

۱-انجام خدمات آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی به مدت هفت (۷) سال با قابلیت فسخ پیش از موعد توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با اولویت دادن به بیماران پذیرش شده از طریق نظام ارجاع مطابق با دستور العمل پزشک خانواده.  

۲-ارائه خدمات براساس اخذ تعرفه دولتی با تبعیت از استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت استانداردهای ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان.

۳-اخذ ضمانت‌نامه معتبر بانکی به منظور انجام تعهدات و حسن انجام کار براساس آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه قبل از عقد قرارداد.

۴-مسئولیت افزایش سقف پذیرش اسناد بیمه‌ای به میزان خدمات ارائه شده در بخش واگذاری مذکور بر عهده سرمایه‌گذار می‌باشد و دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص پرداخت اسناد مازاد بر سقف به بخش فوق الذکر نخواهد داشت.

۵-نحوه پرداخت مطالبات بخش واگذار شده مطابق با مفاد قرارداد و براساس زمان، میزان و نوع دریافت هزینه اسناد ارسالی (نقد و اوراق) از سازمانهای بیمه‌گر خواهد بود.

۶-تامین کلیه نیروی انسانی مورد نیاز (ترجیحاً بومی) بر عهده سرمایه‌گذار می‌باشد.

لازم به ذکر است ارسال مدارک هیچ تعهدی نسبت به انعقاد قرارداد برای این دانشگاه ایجاد نمی‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۴۷۰۰۴۶-۰۱۷ معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان مدیریت بودجه واحد اقتصاد سلامت تماس حاصل فرمایید. 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان معاونت توسعه مدیریت و منابع