منطقه آزاد اروند صدور کارت بازرگانی را متوقف کند

رییس اتاق بازرگانی آبادان منطقه آزاد اروند صدور کارت بازرگانی را متوقف کند رییس اتاق بازرگانی آبادان گفت: اتاق‌های بازرگانی، گمرکات و سازمان‌های امور مالیاتی ‌و دارایی باید هماهنگی بیش‌تری بین خود ایجاد کنند تا تشخیص صلاحیت و اهلیت متقاضیان تجارت ‌و بازرگانی با دقت بیش‌تری صورت گیرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه […]

رییس اتاق بازرگانی آبادان

منطقه آزاد اروند صدور کارت بازرگانی را متوقف کند

رییس اتاق بازرگانی آبادان گفت: اتاق‌های بازرگانی، گمرکات و سازمان‌های امور مالیاتی ‌و دارایی باید هماهنگی بیش‌تری بین خود ایجاد کنند تا تشخیص صلاحیت و اهلیت متقاضیان تجارت ‌و بازرگانی با دقت بیش‌تری صورت گیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران مسعود خیاط‌زاده گفت: در گذشته برخی با سوء‌استفاده از دارندگان کارت‌های بازرگانی و کرایه آن، بدهی‌های مالیاتی هنگفتی برعهده صاحب کارت‌های عاری‌های گذاشته‌اند که همین امر باعث شد تا اتاق‌های سراسر کشور سخت‌گیری‌های بیش‌تری برای صدور کارت بازرگانی در پیش بگیرند.

وی ادامه‌داد: لازم است اتاق‌ها، گمرکات ‌و سازمان‌های امور مالیاتی ‌و دارایی هماهنگی بیش‌تری بین خود ایجاد کنند تا تشخیص صلاحیت‌ و اهلیت متقاضیان تجارت ‌و بازرگانی با دقت بیش‌تری صورت گیرد.

رییس اتاق بازرگانی آبادان با اعلام این‌که مجموع سخت‌گیری‌های اتاق‌ها باعث کاهش صدور کارت‌های بازرگانی شده است، گفت: عزم ما در مجموعه اتاق‌های سراسر کشور بر این مهم استوار است که منافع ملی ارجح بر هر کاری است. لذا اتاق‌ها همچنان بر احراز صلاحیت و اهلیت دریافت‌کنندگان کارت‌های بازرگانی اصرار می‌ورزد.

خیاط‌زاده با اشاره به اقدام سازمان منطقه آزاد اروند در صدور کارت بازرگانی گفت: قبلاً نیز اعلام کرده‌ایم صدور کارت بازرگانی بنا به قانون در اختیار اتاق بازرگانی، صنایع، معاون‌ و کشاورزی و با مشارکت و تأیید گمرک و امور اقتصاد و دارایی است و مجدداً اعلام می‌کنم سازمان منطقه آزاد اروند از ادامه این کار پرهیز کند.