۲۵۳۳ مناقصه – شهرداری زاهدان- واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه یک

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت دوم شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های ذیصلاح جهت پروژه «واگذاری پروژه امورات رفع سد معبر منطقه یک» از طریق برگزاری تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرح جدول زیر اقدام نماید. از کلیه شرکت‌های دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداراه کل تعاون و کار و […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت دوم

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های ذیصلاح جهت پروژه «واگذاری پروژه امورات رفع سد معبر منطقه یک» از طریق برگزاری تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرح جدول زیر اقدام نماید. از کلیه شرکت‌های دارای گواهینامه صلاحیت معتبر از اداراه کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی دعوت می‌شود از تاریخ ۱۷/۰۷/۹۷ تا ۲۲/۰۷/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد به شرح ذیل ارسال نمایند.

ردیف

عنوان پروژه

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

مقدار کار (مترمربع)

مبلغ تضمین (ریال)

ساعت بازگشایی پاکات

شرح عملیات

۱

واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه یک

۳٫۷۴۵٫۸۴۵٫۲۴۰

۲۸/۵۲۹۲۱

۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۲:۰۰

در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر (براساس نظر کارفرما در تمام طول مدت قرارداد حتی ایام تعطیل مکلف به پاکسازی و رفع سد معبر عمومی می باشند.

کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی

مدت انجام خدمات:‌ دوازده (۱۲) ماه شمسی می‌باشد.

شرح و مقدار کار: اجرای تمامی امورات مربوط به رفع سد معبر براساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک پیوست اسناد مناقصه) یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی زاهدان باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: پس از واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و با درخواست کتبی به مدیریت حقوقی و قراردادهای شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست، به یکی از صورت‌های زیر، از تاریخ ۱۷/۰۷/۹۷ تا ۲۲/۰۷/۹۷ اسناد تحویل می‌شود:

۱-از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲- مراجعه حضوری متقاضی به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی- واحد مدیریت حقوقی و امور قراردادها، اسناد در قالب لوح فشرده ارائه می‌گردد. (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می گیرد.) تلفن: ۳۳۲۳۹۷۳۹- ۰۵۴

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده: تا ساعت ۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۷به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

پاکات ارسالی روز شنبه مورخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۷ در کمیسیون مناقصه باز و خوانده می‌شود. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه افتتاح و قرائت پیشنهادهای مالی آزاد است. محل تشکیل کمیسیون مناقصه دفتر حقوقی و امور قراردادها واقع در خیابان امیرالمومنین  پارکینگ طبقاتی سعدی- بلوک اول- طبقه سوم می‌باشد.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان