۲۵۳۳ مناقصه – شهرداری زاهدان- واگذاری امور خدمات شهری

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای نوبت اول شهرداری زاهدان در نظر دارد پروژه «واگذاری امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک منطقه چهار شهر زاهدان» را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید. از کلیه شرکت های دارای گواهینامه تایید صلاحیت معتبر کار از اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی دعوت […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

نوبت اول

شهرداری زاهدان در نظر دارد پروژه «واگذاری امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک منطقه چهار شهر زاهدان» را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید. از کلیه شرکت های دارای گواهینامه تایید صلاحیت معتبر کار از اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی دعوت می‌شود از تاریخ ۱۸/۰۷/۹۷ تا ۲۴/۰۷/۹۷ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند.

کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی

موضوع: واگذاری امور خدمات شهری در سطح ناحیه یک منطقه چهار شهر زاهدان

مدت انجام خدمات: دوازده (۱۲) ماه شمسی می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیه: مطابق جدول زیر ۲۱٫۳۴۵٫۵۵۷٫۶۹۸ ریال می‌باشد.

 

ردیف

شرح خدمات

واحد

هزینه واحد (ریال)

مقدار

هزینه کل (ریال)

 

۱

الف- بابت اجرای امور نظافت و پاکیزه سازی معابر شهری بر مبنای مساحت قابل رفت و روب، نظافت و پاکسازی محدوده معابری که به صورت روزانه رفت و روب و پاکسازی و نظافت خواهند شد به مساحت ۲۲۷۹۶۰ مترمربع می‌باشد.

-معابر فرعی که به صورت یک روز در میان رفت و روب و پاکسازی و نظافت خواهند شد به مساحت ۴۲۵۸۴۹ مترمربع می‌باشد.  

مترمربع

۱۶۹

۹۱٫۳۶۷٫۷۹۱

۱۵٫۴۳۰٫۳۰۸٫۳۵۸

 

۲

ب- بابت انجام عملیات جمع آوری و حمل پسماندهای عادی

۵٫۹۱۵٫۲۴۹٫۳۴۰

جمع کل  

۲۱٫۳۴۵٫۵۵۷٫۶۹۸

               

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ۱٫۰۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیارد و هفتاد میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک پیوست اسناد مناقصه) یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی زاهدان باشد.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و با درخواست کتبی به مدیریت حقوقی و قراردادهای شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست، به یکی از صورت‌های زیر، از تاریخ ۱۸/۰۷/۱۳۹۷ تا ۲۴/۰۷/۱۳۹۷ اسناد تحویل می‌شود:

۱-از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-مراجعه حضوری متقاضی به نشانی زاهدان خیابان امیرالمومنین مجتمع طبقاتی سعدی مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان، اسناد در قالب لوح فشرده ارائه می‌گردد. (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد.) تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰- ۰۵۴

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده: تا ساعت ۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۷ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز دوشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۷ راس ساعت ۱۲:۰۰ در کمیسیون مناقصه باز و خوانده می‌شود، حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح و قرائت پیشنهادهای مالی آزاد است. محل تشکیل کمیسیون مناقصه دفتر مدیریت حقوقی و امور قراردادها واقع در خیابان امیرالمومنین- مجتمع طبقاتی سعدی می‌باشد.

هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد. 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان