۲۵۳۹ مزایده – سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج- اجاره یکباب کیوسک و عرصه و یکباب بوفه چوبی

  آکهی مزایده عمومی کد آگهی ۴۶-۹۷   اجاره عرصه جهت راه اندازی ترامبولین و اجاره بوفه و کیوسک   سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد مشخصات مندرج در جدول ذیل را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط به مدت سه سال شمسی  واگذار نماید: […]

 

آکهی مزایده عمومی کد آگهی ۴۶-۹۷

 

اجاره عرصه جهت راه اندازی ترامبولین و اجاره بوفه و کیوسک

 

سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد مشخصات مندرج در جدول ذیل را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط به مدت سه سال شمسی  واگذار نماید:

ردیف

موضوع  مزایده

قیمت پایه اجاره  ماهیانه  ریال

آدرس

۱

اجاره یکباب کیوسک به مساحت تقریبی ۹ مترمربع جهت عرضه محصولات گیاهان زینتی

۴٫۵۰۰٫۰۰۰

کرج ضلع غربی پارک خانواده جنب سرویس بهداشتی

۲

اجاره عرصه به مساحت  تقریبی ۱۵۰ مترمربع جهت نصب و راه اندازی ترامبولین

۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰

کرج مهرشهر کیانمهر بلوار امیر کبیر جنب زمین بازی کودکان پارک بهاران

۳

اجاره یکباب بوفه چوبی به مساحت تقریبی ۱۲ مترمربع

۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰

کرج تفرجگاه باغستان ( ضلع شمالی پارکینگ اصلی تقریبا” ضلع شرقی آبشار)

۴

اجاره یکباب بوفه به مساحت تقریبی ۱۵ مترمربع جهت عرضه محصولات گیاهان زینتی

۶٫۵۰۰٫۰۰۰

کرج پارک نبوت ضلع شمال غربی آبنما فاز۳

۱-سپرده شرکت در مزایده به یکی از روش‌های ذیل ارائه گردد:

– ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق ، که به مدت سه ماه اعتبار داشته و قابل تمدید باشد.

– واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره ۱۰۰۱۰۰۱۰۰۱۲۱ بانک شهر شعبه عظیمیه.

۲-برندگان نفر اول و دوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد .

۳-سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۴-مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال بابت هزینه خرید هر یک از اسناد مزایده به حساب شماره ۱۰۰۱۰۰۱۰۰۲۶۱ بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و واصل فيش واريزي به امور پيمانهاي سازمان ارائه نمایند .

۵-متقاضیان جهت خرید اسناد مزایده از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ده روز می‌توانند در ساعت اداری به امورقراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  واقع – عظيميه- ضلع شمالي ميدان استقلال- طبقه اول دفتر امور پيمانها مراجعه و يا با شماره تلفن ۳۲۵۴۰۳۰۳ (۰۲۶) تماس مراجعه نمایند.

۶-محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات: دبیرخانه سازمان می­باشد.

۷- مهلت ارائه و تحویل اسناد: حداکثر ۱۰ روز کاری از تاریخ درج آگهی می­باشد.

۸-  داشتن معرفی نامه همراه مهر و امضاء مدیر عامل شرکت هنگام خرید اسناد مزایده الزامی می­باشد.

۹- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج شده است .

۱۰-ماليات بر ارزش افزوده به عهده مستاجـر بوده و به مبلغ كل قرارداد اضافـه خواهد شد.

۱۱- هزینـه چاپ  دو آگهـی  توامان و کارشناسی رسمی دادگستـری به عهده برنـده مزایـده می­باشد

روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداري كرج

Park.Karaj.ir