۲۵۴۵ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات آنتنالاین فاز ۸

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۲۴/۹۷ س  شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات آنتنالاین فاز ۸ ( جمپر، کانکتور، لیبل، کمپ ، نوارچسب، نوار عایق، لوله خرطومی، کابلشو ، تایرپ فلزی و پلاستیکی وshiring   ) از  طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۲۴/۹۷ س 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات آنتنالاین فاز ۸ ( جمپر، کانکتور، لیبل، کمپ ، نوارچسب، نوار عایق، لوله خرطومی، کابلشو ، تایرپ فلزی و پلاستیکی وshiring   ) از  طریق مناقصه عام دو مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت  ۰۵/۰۸/۹۷ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی ( مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir – بنام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.) با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارائه شده نسبت به تکمیل و ارسال فایل اکسل ریز قیمتی ارائه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۸/۹۷ به نشانی فوق‌الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ  ۱۵/۰۸/۹۷ راس ساعت ۹ صبح در طبقه ۳ واحد ۸ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارائه شده تصمیم گیری خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه در هر بخش ۸٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایستی به صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارائه گردد. سایر موارد در اسناد مزایده درج گردیده است . مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۷۵۸  -۸۱۷۱۲۵۹۷ ۸۱۷۱۲۷۵۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام ورزند.  

                                                                             اداره کل خرید- شرکت ارتباطات سیار ایران