۲۵۵۳ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران- خرید تعداد ۴۰۰ هزار آدرس IPV4 مورد نیاز

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۶/۹۷ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تعداد ۴۰۰ هزار آدرس IPV4 مورد نیاز خود را در دوبخش مجزا و هر بخش شامل ۲۰۰ هزار آدرس از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی و مستندات موجود از […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای

شماره ۲۶/۹۷ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تعداد ۴۰۰ هزار آدرس IPV4 مورد نیاز خود را در دوبخش مجزا و هر بخش شامل ۲۰۰ هزار آدرس از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی و مستندات موجود از طریق شرکتهای توانمند داخلی به انجام رساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت  ۲۶/۸/۹۷ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی ( مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir – بنام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ به نشانی تهران ، میدان ونک ، خیابان ونک، برج همراه، طبقه پنجم، واحد ۵ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.) با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارائه شده نسبت به تکمیل و ارسال فایل اکسل ریز قیمتی ارائه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا ساعت ۱۵ روز دو شنبه مورخ ۵/۹/۹۷ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ  ۶/۹/۹۷ راس ساعت ۹ صبح در طبقه ۳ واحد ۸ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارائه شده تصمیم گیری خواهد نمود .

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه در هر بخش ۱۵،۶۸۰،۰۰۰،۰۰۰ریال می‌باشد که می بایستی به صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارائه گردد . سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است . مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۵۵  تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام ورزند.  

                                                                                                                            اداره کل خرید شرکت ارتباطات سیار ایران