۲۵۵۹ آگهی – شهرداری زاهدان- اطلاعیه

اطلاعیه بدینوسیله شهرداری زاهدان از کلیه مالکان زمین‌هایی با مساحت بالای ۴۰۰ مترمربع و با کاربری‌های گوناگون و مجاز در محدوده طرح تفصیلی شهر زاهدان جهت سرمایه گذاری و مشارکت دعوت بعمل می‌آورد. بدینوسیله شهرداری زاهدان از کلیه مالکان زمین‌هایی با مساحت بالای ۴۰۰ مترمربع و با کاربری‌های گوناگون و مجاز در محدوده طرح تفصیلی […]

اطلاعیه

بدینوسیله شهرداری زاهدان از کلیه مالکان زمین‌هایی با مساحت بالای ۴۰۰ مترمربع و با کاربری‌های گوناگون و مجاز در محدوده طرح تفصیلی شهر زاهدان جهت سرمایه گذاری و مشارکت دعوت بعمل می‌آورد.

بدینوسیله شهرداری زاهدان از کلیه مالکان زمین‌هایی با مساحت بالای ۴۰۰ مترمربع و با کاربری‌های گوناگون و مجاز در محدوده طرح تفصیلی شهر زاهدان (با اولویت بافت فرسوده) که علاقمند به سرمایه گذاری در پروژه‌های مختلف منجمله: مسکونی، تجاری، اداری، کارگاهی، خدماتی، ورزشی، تفریحی و …. می‌باشند. جهت همکاری و مشارکت دعوت بعمل می‌آورد. لذا، خواهشمند است مالکان محترم درخواست خود را به صورت حضوری به معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری زاهدان به آدرس: خیابان آزادی- آزادی ۷ (کوچه حافظ) تقاطع کامبوزیا ساختمان (شماره ۲) شهرداری زاهدان، تحویل و یا از طریق فکس به شماره ۳۳۲۱۵۳۹۳- ۰۵۴ ارسال نمایند. لازم بذکر است تلفن مربوطه، همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۱۴:۳۰- ۷:۳۰ پاسخگوی متقاضیان محترم سرمایه گذاری و مشارکت با شهرداری زاهدان می‌باشد. 

شهرداری زاهدان