۲۵۶۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران- خدمات نگهداری تاسیسات انبارها و مراکز مخابراتی

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۷/۹۷ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خدمات نگهداری تأسیسات انبارها و مراکز مخابراتی را براساس شرایط و طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه از پیمانکاران داخلی واجد شرایط که دارای حداقل رتبه ۴ تأسیسات و ۵ ساختمان می‌باشند خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای

شماره ۲۷/۹۷ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خدمات نگهداری تأسیسات انبارها و مراکز مخابراتی را براساس شرایط و طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه از پیمانکاران داخلی واجد شرایط که دارای حداقل رتبه ۴ تأسیسات و ۵ ساختمان می‌باشند خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۰/۹/۹۷ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره  ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲-شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR – بنام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۷۱۸۴۶۱۲۴۵) در ساعات اداری به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقۀ سوم، واحد هشت مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه کامل به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۷/۹/۹۷ به نشانی فوق تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات روز یکشنبه مورخ ۱۸/۹/۹۷ راس ساعت ۹ صبح در طبقۀ چهارم واحد یک برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۵۲۰٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت ارتباطات سیار ایران صادر گردد. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۹۳ تماس حاصل نمایند.

 

                                                                                           اداره کل خرید

                                                                               شرکت ارتباطات سیار ایران