۲۵۶۷ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان- خرید دو باب مخزن

هرگونه اتلاف قابل توجه آب(شکستگی لوله ها،باز بودن لوله ها،هدر روی آب در هر نقطه)را به مرکز ارتباطات مردمی(۱۲۲)اطلاع دهید. آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای نوبت اول شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد دو باب مخزن با مشخصات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه از تامین کنندگان واجد شرایط خریداری نماید: ۱-نام […]

هرگونه اتلاف قابل توجه آب(شکستگی لوله ها،باز بودن لوله ها،هدر روی آب در هر نقطه)را به مرکز ارتباطات مردمی(۱۲۲)اطلاع دهید.

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای

نوبت اول

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد دو باب مخزن با مشخصات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه از تامین کنندگان واجد شرایط خریداری نماید:

۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: زنجان کمربندی شمالی- ابتدای زیباشهر کدپستی ۴۵۱۴۹۷۸۷۵۷

۲-عنوان و مشخصات كلي پروژه‌ها:

شماره مناقصه

نام و محل پروژه

محل تامین اعتبار

رشته و

پایه مورد نیاز

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع

کار(ریال)

۳۶-۹۷

تهیه ، حمل، نصب و راه اندازی مخزن آب فولادی پیچ و مهره‌ای ۵۰۰ متر مکعبی با پوشش شیشه و تیتانیم شهر نوربهار استان زنجان

اعتبارات عمرانی نقد سال ۹۷ و اسناد خزانه اسلامی با سررسید سال ۹۸

فقط تولید کنندگان و نمایندگان تولیدکنندگان دارای حداقل ۳ مورد قرارداد مشابه و حداقل ۳ مورد رضایتنامه برای قراردادهای مشابه مجاز به شرکت در مناقصه می باشند

۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۷-۹۷

تهیه ، حمل ، نصب و راه اندازی مخزن آب فولادی پیچ و مهره‌ای ۵۰۰ متر مکعبی با پوشش شیشه و تیتانیم شهر سهرورد استان زنجان

اعتبارات عمرانی نقد سال ۹۷ و اسناد خزانه اسلامی با سررسید سال ۹۷

فقط تولید کنندگان و نمایندگان تولیدکنندگان دارای حداقل ۳ مورد قرارداد مشابه و حداقل ۳ مورد رضایتنامه برای قراردادهای مشابه مجاز به شرکت در مناقصه می باشند

۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳-تاریخ وآدرس دریافت اسناد مناقصات: اسناد هر دو مناقصه از  ساعت ۸ صبح مورخه ۰۱/۰۹/۹۷ لغایت تا ساعت ۱۹ مورخه  ۰۵/۰۹/۹۷  در سایت‌هایhttp://iets.mporg.ir و سامانه تدارکات الکترونیکی به آدرس www.setadiran.ir جهت دریافت موجود است و معامله از ثبت و دریافت اسناد تا ارسال پاکات توسط تامین کننده، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی انجام خواهد شد.

*نکته مهم*: تامین کنندگان جهت شرکت در مناقصات حتماَ می‌بایست در بازه‌ی زمانی فوق نسبت به دریافت اسناد (هر مناقصه اسناد جداگانه دارد) فقط از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصات فوق برای ایشان وجود نخواهد داشت.

۴- نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می‌بایست به یکی از صور درج شده در آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی ارائه گردد که جزئیات به صورت مشروح در اسناد مناقصات توضیح داده شده است.

۵-مدت اعتبار پیشنهادها : پیشنهادها باید از هر حیث برای مدت ۴۵ روز بعد از تاریخ تعیین شده برای تسلیم پیشنهادها معتبر بوده و به همان میزان قابل تمدید باشند.

۶-سایتهای ثبت آگهی: http://iets.mporg.ir, http://znabfa.ir , http://tender.nww.ir

۷-مهلت تحویل پاکات مناقصات: پاکات هر دو مناقصه باید حداکثر تا ساعت ۱۹ مورخه ۱۵/۰۹/۹۷ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی ارائه گردد و به پاکاتی که خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸- مکان تحویل اسناد : از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به آدرس www.setadiran.ir

۹-زمان گشایش پاکات : پاکات مناقصه شماره ۳۶-۹۷ در ساعت ۸:۳۰ صبح و مناقصه شماره ۳۷-۹۷ درساعت ۹:۳۰ صبح مورخه  ۱۷/۰۹/۹۷  در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بازگشایی خواهد شد.

۱۰- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۱-به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۲-هزینه کلیه آگهی ها به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

دفتر‌روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان زنجان