۲۵۸۷ مناقصه – شركت آب و فاضلاب روستايی استان يزد- حصارکشی تاسیسات آب روستاها و شهرستانها

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي- نوبت اول رديف موضوع مناقصه شماره مناقصه تاريخ مناقصه مبلغ برآورد (‌ريال )  تضمين  فرآيند ارجاع كار (‌ريال ) ۱ حصاركشي تاسيسات آب شهرستان اشكذر ۱۲۵۹۳/۹۷/آر ۲۴/۰۹/۹۷ ۲٫۴۳۴٫۹۷۰٫۱۸۴ ۱۲۱٫۷۵۰٫۰۰۰ ۲ حصاركشي تاسيسات آب روستاهاي شهرستانهاي تفت و ميبد ۱۲۶۱۲/۹۷/آر ۲۴/۰۹/۹۷ ۲٫۴۴۷٫۸۱۴٫۰۶۶ ۱۲۲٫۴۰۰٫۰۰۰ ۳  حصاركشي تاسيسات آب روستاهاي شهرستان مهريز ۱۲۶۱۱/۹۷/آر […]

آگهي مناقصه عمومي

يك مرحله‌اي- نوبت اول

رديف

موضوع مناقصه

شماره مناقصه

تاريخ مناقصه

مبلغ برآورد (‌ريال )

 تضمين  فرآيند ارجاع كار (‌ريال )

۱

حصاركشي تاسيسات آب شهرستان اشكذر

۱۲۵۹۳/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۲٫۴۳۴٫۹۷۰٫۱۸۴

۱۲۱٫۷۵۰٫۰۰۰

۲

حصاركشي تاسيسات آب روستاهاي شهرستانهاي تفت و ميبد

۱۲۶۱۲/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۲٫۴۴۷٫۸۱۴٫۰۶۶

۱۲۲٫۴۰۰٫۰۰۰

۳

 حصاركشي تاسيسات آب روستاهاي شهرستان مهريز

۱۲۶۱۱/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۲٫۶۷۳٫۳۷۱٫۳۱۸

۱۳۳٫۶۷۰٫۰۰۰

۴

حصاركشي تاسيسات آب شهرستان ابركوه

۱۲۶۱۰/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۲٫۴۲۸٫۷۵۸٫۶۸۷

۱۲۱٫۴۴۰٫۰۰۰

۵

ساخت مخزن ۲۰۰ مترمكعبي اتاق برق ، كلر و حصاركشي مجتمع تنگ چنار مهريز

۱۲۶۰۹/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۴٫۳۲۷٫۱۳۳٫۶۵۴

۲۱۶٫۳۶۰٫۰۰۰

۶

احداث ايستگاه پمپاژ بين راهي و مخزن ۳۰۰ مترمكعبي ps11 شهرستان تفت

۱۲۶۰۸/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۲٫۷۲۵٫۸۱۵٫۵۴۴

۱۳۶٫۳۰۰٫۰۰۰

۷

ساخت ابنيه نگهداري مجتمع تنگل ، هميجان و بهدان شهرستان بهاباد

۱۲۶۰۷/۹۷/آر

۲۴/۰۹/۹۷

۷٫۳۲۱٫۱۱۲٫۷۵۷

۳۶۶٫۰۵۶٫۰۰۰

۱-مناقصهگزار : شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد

آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري (ساعت ۱۴ ) روز سه‌شنبه مورخ  ۰۴/۱۰/۹۷ مي‌باشد. مهلت ارسال پاکت ارزيابي کيفي و پاکتهاي ( الف و ب و ج ) ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۶/۱۰/۹۷ مي‌باشد.

۲- محل و زمان گشايش پاكتها  :

۱-۲- گشايش پاكت ارزيابي كيفي در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ  ۱۷/۱۰/۹۷ در محل سالن جلسات شركت مي‌باشد.

۲-۲- بازگشايي پاكتهاي ( الف و ب و ج ) ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۹۷ در محل سالن جلسات شركت مي‌باشد

توجه : از پيشنهاد دهندگان دعوت به عمل مي‌آيد با در دست داشتن معرفي‌نامه در جلسه مذكور حضور يابند.

۳-تهيه اسناد مناقصه : مناقصهگران ميتوانند يك سري كامل از اسناد مناقصه را از سايت ستاد به آدرس www.setadiran.ir  تهيه نمايند.

توجه: کليه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاکت‌ها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد، لذا لازم است مناقصه­گران در صورت عدم عضويت قبلی، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهی امضای الکترونيکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۴- تضمين فرايند ارجاع كار : داراي اعتبار به مدت سه ماه از تاريخ تسليم پيشنهاد است كه مطابق آئين‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و به صورت يك يا تركيبي از تضمين‌هاي موضوع بندهاي ( الف، ب، پ، ج ، چ و ح ) ماده ۴ آئين‌نامه مذكور تهيه و ارائه گردد .

۵- لازم به تاکيد است به پيشنهادهاي واصله خارج از درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت به هيچ عنوان ترتيب اثر داده نخواهد شد. پيشنهاد دهندگان موظف مي‌باشند اسناد مناقصه را از طريق سامانه ستاد دريافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه، مدارک لازم را شامل پاکات الف، ب و ج تهيه و به صورت فايل‌هاي pdf در سامانه فوق درج نمايند. علاوه بر آن لازم است پاکت مدارک ارزيابي کيفي و پاکت اصلي شامل پاکتهاي الف و ب و ج به صورت فيزيکي نيز تا مهلت مقرر به امور قراردادهاي شرکت ارسال گردد.

۶- ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۷-اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه: آدرس: يزد- ميدان امام حسين (ع)- کوچه شهيد حاجي مهدي- شرکت آب و فاضلاب روستايي استان يزد- تلفن: ۳۷۲۴۱۰۳۰- ۰۳۵

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مرکز تماس تهران: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ 

 اداره حقوقي و قراردادی شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد