۲۵۹۸ مناقصه – شرکت فرادست انرژی فلات- تامین کسری اقلام (HYDRANT) مربوط به پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس

 آگهی نوبت اول مناقصه عمومی دو مرحله‌ای ۱-نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی تهران، میدان صنعت، بلوار پاک نژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، طبقه ۹ ۲-موضوع: تامین کسری اقلام (HYDRANT) مربوط به پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ۳-زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: ۱-۳-متقاضیان می‌توانند […]

 آگهی نوبت اول مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

۱-نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی تهران، میدان صنعت، بلوار پاک نژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، طبقه ۹

۲-موضوع: تامین کسری اقلام (HYDRANT) مربوط به پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس

۳-زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد:

۱-۳-متقاضیان می‌توانند حداکثر به مدت دو روزکاری از تاریخ نشر آگهی نوبت دوم با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن ۲۳۵۰۶۰۰۰ داخلی ۱۵۰۹ با مراجعه به دفتر معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت، اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۲-۳-هزینه خرید اسناد معادل ۵۵۰٫۰۰۰ ریال است که می‌بایست به شماره حساب ۳۵۶۰۵۴۳۷۷ نزد بانک تجارت شعبه نفت شمالی کد ۳۵۶۰ بنام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصه گزار گردد.

۳-۳-دریافت کنندگان اسناد مناقصه از تاریخ دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰)  چهارشنبه مورخ ۱۹/۱۰/۱۳۹۷مهلت دارند، پیشنهادات خود را برابر اسناد مناقصه تحویل نمایند.

۴-محل تحویل اسناد شرکت کنندگان در مناقصه: شرکت کنندگان می‌توانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.

۵-مناقصه‌گران می‌بایست در لیست AVL های NIOEC و POGC حاضر باشند. در غیر اینصورت صرفاً با احراز صلاحیت لازم در مناقصه شرکت داده خواهند شد.

۶-ارائه ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصه برای شرکت در مناقصه الزامی است.

۷-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۸-هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.