۲۵۹۹ مناقصه – دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان- واگذاری بخش آنژیوگرافی و اتاق عمل جراحی قلب باز مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی

آگهی شناسایی پیمانکار دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد با توجه به شرایط ذیل بخش آنژیوگرافی (Cath Lab) به همراه ۱۲ تخت Post Angio ، اتاق عمل جراحی قلب باز به همراه ۲ تخت ICU Open heart مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی را به صورت یکجا به اشخاص حقیقی […]

آگهی شناسایی پیمانکار

دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد با توجه به شرایط ذیل بخش آنژیوگرافی (Cath Lab) به همراه ۱۲ تخت Post Angio ، اتاق عمل جراحی قلب باز به همراه ۲ تخت ICU Open heart مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی را به صورت یکجا به اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی واگذار نمایند. متقاضیان براساس ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این دانشگاه با ارائه سوابق کاری، توانمندی و پذیرش بندهای ذیل درخواست خود را حداکثر ظرف مدت ۱۰ (ده) روزکاری پس از انتشار این آگهی به آدرس:‌ گرگان- ورودی غربی سازمان مرکزی دانشگاه دبیرخانه معاونت توسعه مدیریت و منابع ارسال نمایند.

۱-نحوه واگذاری براساس آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت اجاره در قالب قرارداد «اجاره مشارکت» می‌باشد که در هنگام فراخوان شرایط به تفضیل اعلام خواهد شد.

۲-فعال سازی اتاق عمل قلب باز و (تهیه، نصب و راه اندازی کامل تجهیزات اتاق عمل قلب باز) بر عهده سرمایه‌گذار می‌باشد. در خصوص سایر تجهیزات موجود در اتاق عمل براساس اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری هزینه اجاره آن در قرارداد محاسبه خواهد شد. 

۳-دستگاه آنژیوگرافی موجود در بیمارستان شهید صیاد شیرازی با برند GE مدل igs 520 و سال ساخت ۲۰۱۵ می‌باشد. در صورت تمایل بخش خصوصی به استفاده از آن بر اساس اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری هزینه اجاره آن در قرارداد محاسبه خواهد شد. سرمایه گذار می‌تواند دستگاه جدید آنژیوگرافی با هزینه خود جهت ارائه خدمت در بخش مذکور اضافه نماید. بدیهی است نوع و برند دستگاه نیازمند اخذ تاییدیه از معاونت غذا و داروی دانشگاه می‌باشد.

۴-سرمایه‌گذار می‌بایست از سیاستهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که توسط دانشگاه ابلاغ می‌گردد تبعیت نماید.

۵- تامین نیروی انسانی (اعم از پزشک متخصص، مسئولین فنی و سایر نیروهای فنی و پشتیبانی) با سرمایه‌گذار می‌باشد.

لازم به ذکر است ارسال مدارک هیچ تعهدی نسبت به انعقاد قرارداد برای این دانشگاه ایجاد نمی‌کند. ضمناً تاکید می‌گردد افراد متقاضی می‌توانند درخواست خود را به آدرس ذکر شده در این آگهی ارسال نمایند.جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۴۷۰۰۴۶-۰۱۷ معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان مدیریت بودجه، واحد اقتصاد سلامت تماس حاصل فرمایید. 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان معاونت توسعه مدیریت و منابع