۲۶۰۰ مناقصه – شهرداری اهواز – طراحی شبکه معابر و بهره برداری از ظرفیت خطوط آهن

آگهی مناقصه عمومی نوبت اول شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه‌های زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری دارای پایه ۳ در تخصص‌های ترافیک و شهرسازی و پایه ۳ به صورت همزمان در تخصص ترافیک، معماری (ساختمانهای اداری، مسکونی و …) و آبیاری […]

آگهی مناقصه عمومی

نوبت اول

شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه‌های زیر را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری دارای پایه ۳ در تخصص‌های ترافیک و شهرسازی و پایه ۳ به صورت همزمان در تخصص ترافیک، معماری (ساختمانهای اداری، مسکونی و …) و آبیاری و زهکشی واگذار نماید.

ردیف

عنوان مناقصه

مبلغ پایه مناقصه / ریال

رتبه های صلاحیت کار

مبلغ تضمین پنج درصد شرکت در مناقصه

۱

مطالعه و طراحی شبکه معابر و ساماندهی اراضی محدوده ایستگاه کارون

۲٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال

به صورت همزمان پایه ۳ رسته راه، ترافیک، معاماری (ساختمانهای اداری و مسکونی و …)، آبیاری و زهکشی

۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۲

بهره برداری از ظرفیت خطوط آهن شهر اهواز در جابجایی مسافر درون شهری (ریل باس)

۲٫۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

پایه ۳ ترافیک و معماری

۱۱۷٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال

لذا  از اشخاص حقوقی دعوت به عمل می‌آید، جهت دریافت اسناد مناقصه به اداره قراردادها به نشانی: اهواز- خیابان انقلاب، نبش خیابان غزنوی، ساختمان شماره ۳ شهرداری، اداره قراردادها، تلفن ۳۳۷۷۴۰۶۲- ۳۳۷۹۹۱۶۰ یا با مراجعه به سایت مدیریت قراردادها، به نشانی peymankar.ahvaz.ir با رعایت شرایط سامانه نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.

مهلت قبول پیشنهاد نرخ و پاسخ به مناقصه، از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روزکاری است و تحویل پاکات به دبیرخانه محرمانه حراست مستقر در آدرس فوق‌الذکر می‌باشد. (حداکثر مهلت تحویل پاکات ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۹۷ می‌باشد.)

شهرداری در رد کلیه یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه مطابق جدول فوق می‌باشد که به یکی از سه طریق ذیل ارائه شود.

الف فیش واریز مبلغ فوق به حساب سیبا ۰۲۰۳۹۹۴۳۹۸۰۰۱ شهرداری اهواز نزد بانک ملی به نام شهرداری اهواز

ب- به صورت ضمانتنامه بانکی به نام شهرداری اهواز و به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها با قابلیت یک دوره تمدید سه ماهه.

ج- چک تضمین شده بانکی به نام شهرداری اهواز

تبصره: محل اعتبار این مناقصه از بودجه جاری شهرداری بوده و فقط ضمانتنامه‌های معتبر بانکی با عنوان شرکت در مناقصه مورد قبول می‌باشد، و ضمانتنامه فرآیند ارجاع به کار قابل قبول نیست مگر در ضمانت‌نامه مذکور موارد ذیل قید شده باشد.

۱)-به محض دریافت اولین تقاضای کتبی واصله از سوی کارفرما (شهرداری اهواز) بدون این که احتیاجی به اثبات استنکاف یا اقامه دلیل و یا صدور اظهارنامه یا اقدامی از مجاری قانونی یا قضایی داشته باشد در وجه یا حواله کرد شهرداری اهواز بپردازد.

۲)-موضوع الزام به ارجاع کار در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات/معاملات صرفاً مربوط به ضمانت نامه‌های موضوع آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی می‌باشد.

۳)-موضوع اعلام ضمانت نامه‌های ضبط شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صرفاً مربوط به ضمانت نامه‌های موضوع آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی می‌باشد.

۴)- در صورتی که مدت ضمانت‌نامه بیش از سه ماه مد نظر کارفرما باشد، با اعلام در اسناد فرآیند ارجاع به کار و آگهی در روزنامه کثیرالانتشار میسر خواهد بود. این موضوع صرفاً مربوط به ضمانت نامه‌های موضوع آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی می‌باشد.

تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۹۷ در محل اداره قراردادهای شهرداری به آدرس فوق‌الذکر می‌باشد. حضور پیشنهاددهندگان در جلسه مجاز می‌باشد.

نتیجه کمیسیون برابر ماده ۱۸ آیین‌نامه معاملات کلانشهرها به برندگان اعلام خواهد شد. تا مراحل انعقاد قرارداد انجام شود.

به استناد بند ۵ ماده ۱۱ آیین‌نامه معاملات کلانشهرها، از برنده مناقصه ۱۰ % درصد مبلغ پیشنهادی، تضمین حسن انجام تعهدات اخذ می‌گردد.

به برنده مناقصه پیش پرداخت داده نخواهد شد.

برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

براساس ماده ۱۰ آیین‌نامه معاملات کلانشهرها شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری می‌باشد.

هزینه انتشار چاپ آگهی در روزنامه‌ها به عهده برنده مناقصه می‌باشد

کلیه شرکت‌های محروم از اجرای کار، حق شرکت در این فراخوان را ندارند.

در شرایط مساوی اولویت با مشاوران بومی استان خوزستان می‌باشد.

سایر اطلاعات و جزییات در اسناد فراخوان مندرج شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز