همیشه دولت و سازمان‌ها به دید مطالبه‌گری به اصناف نگاه می‌کنند

عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران‌ همیشه دولت و سازمان‌ها به دید مطالبه‌گری به اصناف نگاه می‌کنند عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: از اعتماد نمایندگان اصناف برای انتخاب اعضای هیأت رییسه اتاق اصناف ایران تشکر می‌کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا پاسخگوی اعتماد نمایندگان اصناف باشیم. رسول‌جهانگیری در گفت‌وگو با پایگاه […]

عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران‌

همیشه دولت و سازمان‌ها به دید مطالبه‌گری به اصناف نگاه می‌کنند

عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: از اعتماد نمایندگان اصناف برای انتخاب اعضای هیأت رییسه اتاق اصناف ایران تشکر می‌کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا پاسخگوی اعتماد نمایندگان اصناف باشیم.

رسول‌جهانگیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق اصناف ایران با بیان این‌که اعتماد نمایندگان اصناف به اعضای هیأت رییسه مسؤولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، اظهارکرد: در حال حاضر گروه خوبی برای مدیریت اتاق اصناف ایران گرد هم آمده‌اند و ما دیگر در قالب یک فرد تصمیم نخواهیم گرفت بلکه یک گروه منسجم خواهیم بود و نمایندگان اصناف با رأیشان به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت ماست تا به دنبال مطالبات اصناف باشیم.

وی تصریح‌کرد: اعضای هیأت رییسه اتاق اصناف ایران با خرد جمعی و در سایه تعامل و آرامش وظایف را تقسیم کرده‌اند تا هر کدام بتوانند با توانایی خود گوشه‌ای از کار را بگیرند و پیگیر مسایل باشند.

جهانگیری تأکید‌کرد: زحمت گذشتگان اصناف را به هیچ عنوان نفی نمی‌کنیم و جایگاهی که اکنون در آن هستیم نتیجه زحمات گذشتگان اصناف بوده و هر کسی به اندازه توان خود کار کرده است و تا فردی در جایگاه اجرا قرار نگیرد نمی‌توانید دیگران را قضاوت کند و امیدواریم در سایه تعامل بتوانیم قسمت اعظم خواسته‌های صنفی را جامعه عمل دهیم.

عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: مطالب و تصمیمات گرفته شده را دسته‌بندی خواهیم کرد و در اولین اجلاس رسمی به اطلاع نمایندگان اصناف خواهیم رساند.

جهانگیری تصریح‌کرد: جامعه صنفی مهم‌ترین نهاد مردمی کشور است که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و جالب این است که همیشه دولت و سازمان‌ها به دید مطالبه‌گری به اصناف نگاه می‌کنند در صورتی‌که می‌بایست پاسخگوی مطالبات اصناف باشند.