۲۶۰۳ مناقصه – بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران- نگهداری فضای سبز محوطه و گلدان‌های داخل ساختمان‌های خود واقع در تهران و شهرستان نوشهر

آگهی مناقصه بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد با برگزاري مناقصه عمومي دومرحله‌اي از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امور نگهداري فضاي سبز محوطه و گلدان‌هاي داخل ساختمان‌هاي خود واقع در تهران و شهرستان نوشهر را به شماره فراخوان‌های ۲۰۰۹۷۴۰۱۰۰۰۰۰۲۵ و ۲۰۰۹۷۴۰۱۰۰۰۰۰۲۶  به صورت مجزا به پيمانکار یا پیمانکاران واجد صلاحيت واگذار نمايد. […]

آگهی مناقصه

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد با برگزاري مناقصه عمومي دومرحله‌اي از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امور نگهداري فضاي سبز محوطه و گلدان‌هاي داخل ساختمان‌هاي خود واقع در تهران و شهرستان نوشهر را به شماره فراخوان‌های ۲۰۰۹۷۴۰۱۰۰۰۰۰۲۵ و ۲۰۰۹۷۴۰۱۰۰۰۰۰۲۶  به صورت مجزا به پيمانکار یا پیمانکاران واجد صلاحيت واگذار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهدشد و لازم است مناقصه­ گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را برای شرکت در مناقصه محقق سازند.

سپرده شرکت در مناقصه به ­صورت ضمانت نامه بانکي بي قيد و شرط و قابل تمدید و يا رسید واریز وجه نقد به حساب اداره تدارکات بانک مرکزي ج.ا.ا. به شرح ذیل می باشد:

فضای سبز تهران به مبلغ ۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

فضای سبز نوشهر به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ۱۹/۱۰/۹۷

آخرین مهلت ارائه پیشنهاد : ساعت ۱۲ روز یک شنبه مورخ ۳۰/۱۰/۹۷

زمان و مکان بازگشایی پاکت­های الف و ب : ساعت ۹ روز سه شنبه مورخ ۲/۱۱/۹۷ در تهران، بلوار میرداماد، پلاک ۱۹۸٫

نشانی دستگاه مناقصه گزار برای ارائه پاکت های الف : تهران، میدان امام خمینی (ره)، خیابان فردوسی، نرسیده به چهارراه استانبول، پلاک ۱۴۰ ، اداره دبیرخانه مرکزی و امور اسناد.

شماره تماس سامانه (ستاد) برای انجام مراحل عضویت در سامانه و پاسخگویی به سؤالات سامانه :
(مرکز تماس : ۴۱۹۳۴-۰۲۱) (دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸)

شماره تماس دستگاه مناقصه گزار برای پاسخگویی به سؤالات اسناد «مناقصة تهران : (۲۹۹۵۲۱۹۲ -۰۲۱- امور فنی) و
( ۶۴۴۶۴۴۱۵
امور مناقصه)» و «مناقصة نوشهر: ( ۰۹۱۱۲۵۳۹۲۶۶ و ۴۰-۵۲۰۴۴۸۳۷-۰۱۱ داخلی ۳۳۳)».