تشکل‌های اقتصادی را به شیوه دولتی مدیریت نکنیم‌

رییس خانه صنعت، معدن‌وتجارت ایران تأکید‌کرد‌ تشکل‌های اقتصادی را به شیوه دولتی مدیریت نکنیم‌ رییس خانه صنعت، معدن‌وتجارت ایران با اشاره به شرایط سختی اقتصادی پیشِ روی صنعتگران در سال آینده گفت: تشکل‌های اقتصادی به ویژه هیأت امنای شهرک‌های صنعتی باید تمام ظرفیت‌های خود را برای بهبود فضای کسب ‌و کار به‌کار گیرند و این […]

رییس خانه صنعت، معدن‌وتجارت ایران تأکید‌کرد‌

تشکل‌های اقتصادی را به شیوه دولتی مدیریت نکنیم‌

رییس خانه صنعت، معدن‌وتجارت ایران با اشاره به شرایط سختی اقتصادی پیشِ روی صنعتگران در سال آینده گفت: تشکل‌های اقتصادی به ویژه هیأت امنای شهرک‌های صنعتی باید تمام ظرفیت‌های خود را برای بهبود فضای کسب ‌و کار به‌کار گیرند و این مهم جز با حضور فعال هیأت مدیره تشکل‌ها و همدلی آنها ممکن نمی‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده سید‌عبدالوهاب‌سهل‌آبادی اظهارکرد: تشکیل ستاد بحران در شهرک‌‌ها و بررسی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی فعال‌و غیر‌فعال می‌تواند برای صنعتگران امیدواری ایجاد کند.

وی پیگیری مسایل مالیاتی، بانکی و توسعه بازار اعضا را یکی از مهم‌ترین کارکردهای هیأت امنای شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: حضور فعال اعضای هیأت مدیره در جلسات و نشست‌‌ها می‌تواند راهکارهای اثربخش در حل مسایل واحدهای صنعتی ایجاد کند.

سهل‌آبادی فقدان آمار و اطلاعات از وضعیت واحدهای صنعتی در شرایط کنونی را یکی از چالش‌های این بخش برشمرد و گفت: هیأت‌های امنای شهرک‌های صنعتی می‌توانند با پایش شرکت‌های فعال در این شهرک‌‌ها آمار دقیق از فضای کسب ‌و کار به مسؤولین ارایه کنند.

وی از هیأت‌های امنای شهرک‌‌های صنعتی خواست که در اداره شهرک‌‌ها دولتی فکر نکنند و تلاش کنند که دغدغه واحدهای صنعتی تولید و توسعه باشد.

سهل‌آبادی به چالش‌های سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: تعهدات تأمین اجتماعی به مراکز درمانی روزبه‌روز در حال افزایش است و بایستی تدبیری برای برطرف شدن این چالش‌‌ها با مشارکت بخش خصوصی اتخاذ شود.

سهل‌آبادی خطاب به هیأت امنای شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: تلاش تشکل‌های اقتصادی در متوقف شدن سقف دریافت مالیات از استان اصفهان نتیجه‌بخش بوده است و تشکل‌ها بایستی همواره تلاش کنند تا محیط برای فعالیت صنعتگران مساعد شود.