۲۶۰۵ مناقصه -اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان- خرید، راه اندازی پشتیبانی و نگهداری پنج سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور

  اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در نظر دارد مناقصات عمومی فوق را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس “ www.setadiran.ir “  انجام خواهد شد و […]

 

اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در نظر دارد مناقصات عمومی فوق را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس “ www.setadiran.ir “  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۸/۱۰/ ۱۳۹۷ می‌باشد.

شماره

مناقصه

عنوان پروژه

مبلغ برآورد (ريال)

نوع تضمين

مبلغ تضمين (ريال)

۲۰۰۹۷۰۲۸۲۰۰۰۰۷۳

خريد، نصب، راه اندازی، بهره برداری، پشتيباني و نگهداری پنج سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور(چهار سامانه دوبل در مقطع راه اصلی و یک سامانه در مقطع بزرگراهی)

۱۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰

ضمانت‌نامه بانکی( مطابق با فرمت ارایه شده در اسناد) – اصل فیش واریز نقد

۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۷

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۷

زمان بازگشایی پاکت‌ها : ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۳۹۷

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت‌های الف: نشانی: اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به نشاني: جيرفت  کیلومتر ۵ جاده کرمان-پایانه بار جیرفت و تلفن : ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ و ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۶۹

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس : ۰۲۱۴۱۹۳۴ ،  دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸