۲۶۱۴ مناقصه – شركت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران- طراحی و اجرای ابنیه، راه اندازی تجهیزات مکانیکی و آموزش کارکنان کارفرما

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی برای طراحی و احداث مدول اول  تصفیه‌خانه فاضلاب بهارستان( طرح و ساخت EPC  ) ( نوبت دوم) شركت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب  استان تهران در اجراي “قانون برگزاري مناقصات و آيين‌نامه اجرايي بند ج ماده ۱۲ و مستندسازي و اطلاع‌رساني مناقصات” در نظر دارد از طريق فراخوان […]

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی

برای طراحی و احداث مدول اول  تصفیه‌خانه فاضلاب بهارستان( طرح و ساخت EPC  )

( نوبت دوم)

شركت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب  استان تهران در اجراي “قانون برگزاري مناقصات و آيين‌نامه اجرايي بند ج ماده ۱۲ و مستندسازي و اطلاع‌رساني مناقصات” در نظر دارد از طريق فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه طراحی و احداث مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب بهارستان به شماره ۲۰۰۹۷۵۰۱۳۹۰۰۰۰۴را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir   انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه مورخ ۲۶/۱۰/۹۷ ساعت ۸ صبح می‌باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه پس از برگزاری فرایند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد. سایر اطلاعات  مشروحه به شرح ذيل می‌باشد.  .

نام دستگاه مناقصه گزار: شركت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران

 موضوع مناقصه: “طراحي و اجراي ابنيه، تدارک، ساخت، حمل، نصب، راه‌اندازي تجهيزات مکانيکي، برقي، کنترل و ابزار دقيق، بهره برداری و آموزش کارکنان کارفرما و در پروژه احداث مدول اول تصفیه خانه فاضلاب بهارستان به ظرفیت ۴۴٫۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز.

مبلغ برآورد اولیه: به صورت تقریبی : ۱۷۰۰ میلیارد ریال

محل اجرا: استان تهران شهرستان بهارستان

مدت اجراي كار: ۵۴ ماه ( ۳۶ ماه طراحی، احداث، تهیه و نصب و پیش راه اندازی تجهیزات و ۶ ماه بهره برداری آزمایشی و ۱۲ ماه بهره برداری مستمر) .

پيمانكاران واجد شرايط:داراي گواهينامه صلاحيت از سازمان برنامه بودجه کشور ( نظام فنی و اجرایی ) كه داراي: رتبه ۱ طرح و ساخت در رشته تاسیسات آب و فاضلاب و یا گروه مشاركت متشكل از پيمانكار داراي رتبه ۱رشته آب به همراه يك مشاور همكار داراي رتبه ۱ تاسيسات آب و فاضلاب و همچنین ثبت در سامانه http://sajar.mporg.ir الزامی می‌باشد. (به شرطي كه داراي ظرفيت آماده به كار براي پروژه حاضر باشد).

تاريخ، مهلت، محل ارائه اسناد ارزیابی کیفی مناقصه‌گران مي‌توانند يك سري كامل از اسناد ارزیابی کیفی را صرفا از سامانه تدارکات الکترونیک دولت از مورخ ۲۶/۱۰/۹۷ ساعت ۸ صبح لغایت ۰۱/۱۱/۹۷ ساعت ۱۹ دریافت نمایند.

 محل دریافت اسناد: سامانه تدارکات دولت الکترونيک به آدرس  www.setadiran.ir

 تاريخ، مهلت و محل تحويل اسناد ارزیابی کیفی: پاکات ارزیابی کیفی، بايد حداكثر تا ساعت ۱۴ مورخ ۱۶/۱۱/۹۷ ساعت ۱۴در سامانه تدارکات دولت الکترونيک به نشاني  www.setadiran.ir بارگذاري گردند. و حداکثر تا ساعت ۱۴ مورخ همان روز ۱۶/۱۱/۹۷ یک نسخه از فیزیک اسناد ارزیابی کیفی (دقیقا مشابه با اسناد بارگذاری شده در سامانه تدارکات دولت الکترونیک) تحویل دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران به نشانی دبيرخانه شركت آب و فاضلاب جنوبغربي استان تهران واقع در كيلومتر ۲۲ جاده ساوه  شهرك واوان  بلوار امام (ره) روبروی نیروی انتظامی گردد.

محل تامین اعتبار:  از محل اعتبارات عمرانی و سایر منابع مندرج در موافقت‌نامه تامین می‌گردد .

۱) زمان و محل گشایش پاکات ارزیابی کیفی : ساعت ۱۴مورخ ۱۷/۱۱/۹۷ ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران

 شرایط مناقصه:

-هزینه انتشار آگهی هر ۲ دو نوبت در روزنامه‌های کثیر الانتشار کشوری به عهده برنده یا برندگان مناقصه می‌باشد.

-ارائه اصل گواهینامه HSE  تا تاریخ بازگشایی پاکت (ج – پاکت قیمت پیشنهادی ) الزامی می‌باشد .

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس -۰۲۱-۴۱۹۳۴

دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷  و ۸۵۱۹۳۷۶۸

·        سایت ملی مناقصات : http://iets.mporg.ir

·        سایت آبفای جنوب غربی استان تهران : Swest.tpww.ir

·        سایت سامانه کشوری : http://tender.bazresi.ir

·        سایت مهندسی کشور : www.nww.ir

روابط عمومي شركت آب و فاضلاب جنوب غربي استان تهران (سهامي خاص)