۲۶۱۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی- خرید لوله داکتیل و واشر سرلوله

آگهی مناقصه عمومی خرید – نوبت اول شماره ۲۰۰۹۷۱۴۰۳۰۰۰۱۰۹ مورخ ۱۹/۱۰/۹۷ مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شماره ۹۹ سال ۹۷ شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در نظر دارد اقلام به مقدار و مشخصات ذیل به روش مناقصه عمومی: شماره فراخوان ردیف نام و مشخصات کالا تعداد یا مقدار واحد تضمین شرکت در […]

آگهی مناقصه عمومی خرید نوبت اول

شماره ۲۰۰۹۷۱۴۰۳۰۰۰۱۰۹ مورخ ۱۹/۱۰/۹۷ مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

شماره ۹۹ سال ۹۷

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در نظر دارد اقلام به مقدار و مشخصات ذیل به روش مناقصه عمومی:

شماره فراخوان

ردیف

نام و مشخصات کالا

تعداد یا مقدار

واحد

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار

محل اعتبار

۲۰۰۹۷۱۴۰۳۰۰۰۱۰۹

۱

لوله داکتیل ۷۰۰

۱۹۰۰

متر

۲٫۲۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰

غیرعمرانی

۲

واشر سر لوله ۷۰۰

۳۲۰

حلقه

 و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خریداری نماید. کلیه مراحل مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. بدیهی است شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار خواهد بود. هزینه آگهی از برنده مناقصه اخذ خواهد شد.

با توجه به اینکه این شرکت در نظر دارد که فرآیند کلیه مناقصات آتی خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نماید. لذا از کلیه مناقصه‌گران اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست می‌شود که نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی بسته به ماهیت خود (حقیقی/حقوقی) به آدرس الکترونیکی فوق‌الذکر مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۵۱۹۳۷۳۶- ۰۲۱ و یا مرکز تماس با شماره ۲۷۳۱۳۱۳۱- ۰۲۱ تماس بگیرند. 

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی