۲۶۲۵ مناقصه – شهرداری زاهدان- واگذاری بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری زاهدان در قبال شهروندان

آگهی مناقصه عمومي يك مرحله‌­اي نوبت دوم   شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، پروژه “بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری زاهدان در قبال شهروندان“را  به شرکت‌های دارای مجوز از بیمه مرکزی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی […]

آگهی مناقصه عمومي يك مرحله‌­اي

نوبت دوم  

شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، پروژه “بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری زاهدان در قبال شهروندانرا  به شرکت‌های دارای مجوز از بیمه مرکزی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز دوشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۷ می‌باشد.

·         مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:  از روز دوشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۷ تا روز یکشنبه مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۷ به متقاضیان ارایه می­گردد.

·        نام و نشانی مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشاني زاهدان – خیابان آزادی  کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷   – تلفن : ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴  ۰۵۴

·    مدت انجام خدمات: یک سال شمسی مي­باشد.

·    موضوع خدمت: بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری زاهدان در قبال شهروندان

·    محدوده جغرافیایی تحت پوشش بیمه : حریم قانونی شهر زاهدان که شهرداری زاهدان مکلف به خدمات‌رسانی به شهروندان در آن مناطق می‌باشد.

·    محل تامین اعتبار:درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان

·        مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۰۰۰,۰۰۰,۲۵۰ (دویست و پنجاه میلیون) ريال مي­باشد كه بايد به صورت­ ضمانت‌نامه معتبر بانكي به نفع شهرداری زاهدان (مطابق کاربرگ شماره يك پيوست اسناد مناقصه) یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۲۹۹۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه مرکزی زاهدان باشد. تاريخ اخذ ضمانت‌نامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظرگرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

·        جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و پاسخگویی به سوالات و ابهامات توسط مدیریت حقوقی و امورقراردادهای شهرداري زاهدان به نشاني زاهدان-خيابان اميرالمومنين مجتمع طبقاتي سعدي- بلوك اول- طبقه سوم- تلفن ۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴ انجام می­گیرد.

·        زمان و محل تسليم پيشنهادها: علاوه بر اینکه ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد، مناقصه­ گران بایستی کلیه اسناد و مدارک را در سه پاکت «الف» و «ب» و «ج» محتوي مدارک طبقه­ بندي شده و به صورت لاک و مهر و در پاکت لفاف لاک و مهرشده به آدرس دبیرخانه شهرداری مرکز به آدرس زاهدان – خیابان آزادی  کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ – تلفن : ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴  ۰۵۴ حداکثر تا ساعت ۹:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۷ تحويل نمايند.

·       محل و زمان بازگشایی پاکات: ساعت ۱۱:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۷ در محل سالن کنفرانس شهرداری زاهدان واقع در خیابان آزادی می‌باشد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱  و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷